کد خبر: ۲۴۸۶۶۵
زمان انتشار: ۱۹:۴۲     ۱۶ شهريور ۱۳۹۳
به گزارش پایگاه 598،فلاح زاده در خصوص این بازی به "ورزش سه" گفت: ما 10 دقیقه آخر بازی 10 نفره بازی کردیم. آقا یحیی سلطان مربیان با اخلاق هستند اما نمی دانم چرا وقتی بازیکنمان مصدوم شد و روی زمین افتاد بازیکنان این تیم بازی جوانمردانه را رعایت نکردند. بارها شده سایپا هم عقب باشد اما این مسائل را رعایت کرده اند. به نظر من بازی خیلی خوبی بود و ما از حریف سرتر بودیم، موقعیت های خیلی خوبی داشتیم اما روز محمدباقر صادقی بود و واقعا عالی کار کرد. او موقعیت های زیادی را گرفت، ذوب آهن 3 موقعیت داشت که من 2 موقعیت تک به تک را گرفتم و یک بار هم توپ را به بیرون زدند.

فلاح زاده در رابطه با عملکرد خط دفاعی گفت: من باید از خط دفاعی تیمم تشکر کنم چون به من کمک کردن در 6 هفته ای که درون دروازه قرار گرفتم 4 بار دروازه ام را بسته نگه دارم. روند تیم ما خیلی خوب بوده اما مساوی به هیچ دردی نمی خورد و در بازی های بعدی باید به برد فکرکنیم چون می خواهیم سهمیه بگیریم.

این دروازه بان در خصوص انتقاداتی که از بازی دفاعی سایپا می شود هم گفت: ما تیم خوبی داریم و فکر می کنم کسانی از سایپا و آقای جلالی انتقاد می کنند با ایشان لج هستند و یا مشکل دارند. این منتقدان در خانه نشسته اند و بدون اینکه بازی هایمان را ببینند نظر می دهند، لطفا این آقایان به ورزشگاه تشریف بیاورند و بعد قضاوت کنند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها