کد خبر: ۲۴۸۶۶۲
زمان انتشار: ۱۹:۴۱     ۱۶ شهريور ۱۳۹۳
به گزارش پایگاه 598،رضائیان در مورد این دیدار به "ورزش سه" گفت: شک نکنید صبا برای مساوی آمده بود، میل به گلزنی آنها بالا نبود وقتی بازی 2 ـ2 شده بود این مساله کاملا مشهود بود.

وقتی از او سوال می شود که بازیکنان صبا معتقد بودند خیلی از آنها بیشتر موقعیت داشتند پاسخ می دهد: این به خاطر اعتماد به نفس بیش از حد آنهاست. من قبلا با آقا صمد کار کرده ام و تیم های او همیشه خوب هستند اما با احترام به او باید بگویم که ما موقعیت های بیشتری داشتیم. خیلی از موقعیت هایمان از کنار دروازه رد شد. همیشه اول ما گل می زنیم ولی این بار برعکس شده و همین قضیه باعث تضعیف روحیه مان شد.

بازیکن راه آهن در مورد پنالتی که از دست داد اضافه کرد: چون من قبلا با مهرداد کار کرده بودم او کاملا ازمن شناخت دارد. من از تجربه ام استفاده کردم و به سمت مخالف توپ را شوت کردم اما باز هم مهرداد تشخیص داد و پنالتی را گرفت. اما بعد از آن پنالتی حمیدخان اصلا مرا مواخذه نکرد و گفت فدای سرت، محمد غلامی هم بعد از زدن ضربه پنالتی دست مرا بالا برد و گل را به من تقدیم کرد که از همین جا از او تشکر می کنم.

رضائیان در مورد اینکه هنوز فکر می کند در کورس آقای گلی هست یا نه افزود: من گلزنی را دوست دارم اما هیچ وقت از قبل به آن فکر نمی کنم. اگر یک بازیکن در هر بازی فکر کند که باید حتما گل بزند تبدیل به یک فرد خودخواه می شود، باید بگویم که من پاس گل دادن را بیشتر از گل زدن دوست دارم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها