کد خبر: ۲۴۸۵۴۹
زمان انتشار: ۱۱:۲۷     ۱۶ شهريور ۱۳۹۳
به گزارش پایگاه 598 به نقل از بولتن نیوز، رادیو پیامنیر اقلیم کردستان عراق به نقل از خبرنگار خود در مناطق جنگی و محل حضور پیشمرگان کردستان عراق در جنگ با تروریستهای داعش در محور خاضر و باشیک در خبری ویژه از درگیری سنگین پیشمرگان با داعش،فرار آنها و اسارت 4 تن از نیروهای مهم داعش خبر داد.

بر اساس این خبر،اعلام شد که نیروهای پیشمرگ کردستان عراق در پیشروی برای کنترل شماری از روستاهای دیگر اطراف و حومه موصل هستند،اما تروریستهای صهیونیست داعش همه راههای اصلی و مقرات و پایگاهها را بمب گذاری و مین گذاری کرده اند،برای همین به شیوه ای آرام و با احتیاط کامل،نیروهای پیشمرگ اقلیم کردستان عراق،آهسته در حال پیشروی هستند.

بر اساس این خبر در حملات پیشمرگان کردستان عراق برای کنترل و بازپس گیری زردک و روستاهای منطقه از دست تروریستهای داعش،4 نفر از تروریستهای مهم داعش که از مهره های تاثیگذار آنها هستند از سوی پیشمرگان اقلیم کردستان عراق دستگیر و به اسارت این نیروها درآمدند.

این 4 نفر نیز پس از آنکه نتوانستند فرار کنند،توسط پیشمرگان اسیر شدند.

همچنین پیشمرگان اقلیم کردستان عراق روستاهای اطراف کوه زردک را تصرف کردند و 2 اتومبیل نظامی داعش بهمراه سلاح سنگین دوشکا بدست پیشمرگان کردستان عراق افتادند و نیروهای تروریست داعش نیز شماری از اجساد خود را در محل بجا گذاشته و فرار کردند.

لازم به ذکر است که در هر دو محور باشیک و خاضر،نیروهای پیشمرگ کردستان عراق پیشروی کردند و توانستند زردک و شماری از روستاهای منطقه را که در دست داعش بودند از آنها پس گرفته و پاکسازی کنند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها