کد خبر: ۲۴۸۳۸۳
زمان انتشار: ۲۰:۳۷     ۱۵ شهريور ۱۳۹۳
به گزارش پایگاه 598، علی‌اکبر محمدزاده در خصوص بیانیه باشگاه پیکان مبنی بر اینکه کمیته اخلاق در خصوص رأی سیدمهدی رحمتی باید توجه بیشتری انجام می‌داد، اظهار داشت: کمیته اخلاق یک رکن قضایی است و در رکن قضایی هم افراد براساس سندها و مدارکی که دارند براساس منطق که در بخش‌هایی از آیین‌نامه مطرح شده است، نظر و رأی خود را اعلام می‌کند و در بخش حکمیت رأی صادر می‌شود و در این خصوص تصمیم گرفته می‌شود.

به گزارش فارس، وی در خصوص اینکه باشگاه پیکان معتقد بوده رحمتی هیچ توهین و افترایی را به کسی انجام نداده، تأکید کرد: صحبت و یا مصاحبه‌ای که باعث تخریب افراد دیگر شود اگر از سوی شخصی صورت بگیرد با برخورد مواجه خواهد شد. این امر می‌تواند مستقیم و یا غیرمستقیم باشد که به صورت جهت‌دار انجام شده باشد. ما در این صورت به این قضیه وارد می‌شویم و در خصوص آن رأی خود را اعلام می‌کنیم.

رئیس کمیته اخلاق در مورد اینکه باشگاه پیکان در بخشی از بیانیه خود اعلام کرده امیدوار است رفت و آمدهای محسن بزرگی معاون حقوقی باشگاه استقلال در صدور این رأی تأثیری نداشته باشد، یادآور شد: به هیچ عنوان این موضوع وجود ندارد، مگر از هر باشگاهی در کمیته اخلاق رفت و آمد صورت نمی‌گیرد؟ فرض بر اینکه این رفت و آمدها انجام شده است، کمیته اخلاق به هیچ عنوان در رأی خود نظرهای دیگر را اعمال نمی‌کند. بزرگی از دوستان ماست و به عنوان شاکی در کمیته اخلاق حاضر شده است، ما که نمی‌توانیم جلوی حضور او را بگیریم. هیچ دخالتی در این امر وجود نداشته است.

محمدزاده در خصوص به میدان رفتن ایمان موسوی در دیدار فولاد مقابل پیکان در صورتی که او محروم شده بود و اینکه آیا این رأی قطعی است یا خیر، گفت: این رأی قطعی است و زمانی اجرا می‌شود که از سوی دبیرکل فدراسیون فوتبال به باشگاه مربوطه ابلاغ شود، زمان این موضوع را نمی‌دانم و باید دبیرکل فدراسیون فوتبال آن را به باشگاه ابلاغ کند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها