کد خبر: ۲۴۸۳۴۸
زمان انتشار: ۲۰:۰۲     ۱۵ شهريور ۱۳۹۳
به گزارش "ورزش سه"، سجاد شهباززاده مهاجم گلزن استقلال در بازی با نفت مسجدسلیمان امیدوار است تیمش روند پیروزی هایش را در بازی های آینده هم ادامه دهد.

شهباززاده در گفت و گو با ورزش سه در مورد پیروزی 2 بر صفر تیمش مقابل مسجدسلیمانی ها گفت: در این بازی دو حریف داشتیم که خوشبختانه هر دو را شکست دادیم. گرما حریف اصلی ما در این بازی بود که شرایط را برای ما سخت کرده بود.

وی ادامه داد: نفتی ها تیم خوب و دونده ای بودند که بعد از گل اول ما فشار زیادی وارد کردند اما تجربه و تیزهوشی بازیکنان ما باعث شد کنترل بازی را در دست بگیریم و در نهایت با 3 امتیاز برگردیم.

شهباززاده در مورد گل دوم استقلال که توسط او به ثمر رسید نیز گفت: ما به دنبال زدن گل دوم بودیم تا فشار را کم کنیم. خیلی دیر به گل رسیدیم اما مهم این بود که پیروز شویم. گل من هم روی زحمات تمام بچه ها به ثمر رسید.

شماره 10 استقلال در مورد انگیزه هایش برای آقای گلی گفت: کل تیم به موفقیت فکر می کند و اگر همین روند را ادامه دهیم بقیه اهدافمان هم دور از دسترس نیست.

شهباززاده در ادامه درباره فاصله امتیازی تیمش با سایر تیم ها گفت: فعلا زود است درباره فاصله مان حرف بزنیم، چیز زیادی از لیگ نگذشته و مهم این است که فصل را در همین رتبه به پایان برسانیم و حفظ کنیم.

او در مورد بازی حساس این هفته تیمش مقابل شاگردان منصوریان گفت: بازی سختی مقابل نفت داریم و با توجه به شرایط جدول کارمان سخت تر از همیشه است. ما به دنبال پیروزی هستیم و فرقی نمی کند مقابل چه تیمی قرار بگیریم.

شهباززاده با دعوت از طرفداران تیمش گفت: امسال بازی های پرگلی را شاهد بودیم، تماشاگران هم استقبال خوبی داشته اند و امیدواریم با نتایجی که می گیریم و حساسیت لیگ استقبال آنها نیز بیشتر از گذشته شود. در بازی با نفت هم مطمئنا به حمایت آنها نیاز داریم تا با روحیه و انگیزه بهتری بازی کنیم و انشاالله 3 امتیاز را به اندوخته استقلال اضافه کنیم.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها