کد خبر: ۲۴۸۲۸۶
زمان انتشار: ۱۳:۰۴     ۱۵ شهريور ۱۳۹۳
شکست روز گذشته تیم فوتبال پرسپولیس مقابل تراکتورسازی تبریز سوژه تمرین استقلال بود.
طبق تصمیم کادرفنی استقلال بازیکنانی که در دیدار مقابل نفت مسجدسلیمان به صورت ثابت بازی کرده بودند، امروز در سالن وزنه مجموعه انقلاب به تمرین کار با وزنه پرداختند.

 

* قرار بود تمرین ساعت 11 آغاز شود، اما با توجه به اینکه به یکباره به بازیکنان خبر تمرین صبح را داده بودند، تمرین ساعت 12 آغاز شد.

 

* در این تمرین محسن فروزان، پژمان نوری، محمدرضا خرسندنیا، میلاد فخرالدینی، امید ابراهیمی، آندرانیک تیموریان، سجاد شهباززاده، آرش برهانی و امیرحسین صادقی حضور داشتند.

 

* محمد قاضی، کرار جاسم و هاشم بیک‌زاده غایب بودند.

 

* امیر قلعه‌نویی سرمربی استقلال به همراه امیرعلی دانایی‌فر بازیگر سریال کلاه پهلوی در سالن وزنه حاضر شد.

 

* امیرحسین صادقی که زودتر از سایر بازیکنان در مجموعه انقلاب حاضر شد، به تمرین اختصاصی پرداخت.  وی در مورد وضعیتش پس از پشت سر گذاشتن آسیب‌دیدگی گفت: «شرایط بهتری دارم و از این هفته در تمرینات گروهی شرکت می‌کنم.»

 

* حاج‌قاسم مربی بدنساز پیشین استقلال در سالن حضور داشت و با استقلالی‌ها خوش و بش کرد. یکی از بازیکنان به شوخی به مربی بدنساز پیشین استقلال گفت، بهتر است تیم را تمرین بدهی.

 

* کریم بوستانی مربی دروازه‌بان‌های تیم فوتبال استقلال در اهواز به سر می‌برد و غایب تمرین آبی‌پوشان بود.

 

* بازیکنان استقلال پس از دقایقی دویدن در سالن به کار با وزنه پرداختند.

 

* شکست 3 بر یک پرسپولیس مقابل تراکتورسازی تبریز صحبت اصلی بازیکنان بود.  تعدادی از آنها اعتقاد داشتند که تراکتورسازی از موقعیت‌های خود به خوبی استفاده کرد و پیروز میدان شد.

 

* محمود فکری دقایقی به صورت خصوصی با محسن فروزان به صحبت پرداخت.

 

* میرشاد ماجدی سرپرست تیم استقلال به هنگام دیدن خبرنگاران به آنها گفت: «با توجه به اینکه مشکلاتی در زمینه هماهنگی برای ورود خبرنگاران به داخل مجموعه انقلاب وجود دارد از این پس تمریناتی که در نوبت صبح برگزار می‌شود بدون حضور خبرنگاران خواهد بود.»

 

* آن دسته از بازیکنانی که در دیدار مقابل نفت مسجدسلیمان بازی نکردند و یا به عنوان بازیکن تعویضی وارد زمین شدند عصر امروز در زمین شماره 2 آزادی در دیداری دوستانه به مصاف تیم پارسه خواهد رفت.

 

استقلال در هفته هشتم لیگ برتر روز پنجشنبه هفته جاری در ورزشگاه تختی به مصاف نفت تهران خواهد رفت.

تسنیم
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها