کد خبر: ۲۴۸۲۰۴
زمان انتشار: ۰۹:۲۰     ۱۵ شهريور ۱۳۹۳
به گزارش پایگاه 598 به نقل از پایگاه اطلاع رسانی قم نا ، مهدی توکلیان معاون مطبوعات و تبلیغات اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم در جلسه شورای فرهنگ عمومی قم، با ارایه گزارشی در خصوص چشم انداز رسانه در فضای مجازی ، نسبت به آسیبهایی که توسط فضای مجازی ایجاد می شود، هشدار داد.

1111

به گزارش قم نا به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم، ˈمهدی توکلیانˈ در جلسه شورای فرهنگ عمومی قم، با ارایه گزارشی در خصوص چشم انداز رسانه در فضای مجازی، به فعالیت ۳۰۰ میلیون کاربر ˈوی چتی ˈ اشاره کرد و افزود: وی چت پس از گذشت دو سال فعالیت توانسته این تعداد کاربر را جذب کند که ۱۰۰ میلیون آن در چهار ماه آخر اضافه شده اند و ۷۴ درصد کاربران را افراد جوان حدود ۲۰ساله با درآمد متوسط تشکیل می دهد.

وی اضافه کرد: وی چت در یک فضای رسانه ای توانسته یک جامعه هدف ۳۰۰ میلیونی را جذب خود کند و در فضایی دیگر ˈتوییترˈ در مقابل ۲۲ میلیون و ۵۰۰ هزار بیننده اخبار شبانه تلویزیون، بیش از ۲۰۰ میلیون کاربر فعال داشته باشد.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه این اتفاقات تنها در یکی دو مورد از این فضاهای رسانه ای رخ داده است، این موضوع نیازمند توجه جدی برای جلوگیری از آسیب های اجتماعی دارد.

توکلیان در ادامه ضمن ارایه آمار و ارقام استفاده از سیستم پیامک و صفحات مختلف در فضای مجازی، از تحریف متون دینی و حمله به مقدسات به شکل های مختلف در فضای مجازی خبر داد و گفت: لازم است آموزش و پرورش، دانشگاه ها و کلیه نهادهای مرتبط برای جلوگیری از این آسیب ها، اطلاع رسانی ها و فرهنگ سازی های لازم را در خانواده ها انجام دهند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها