کد خبر: ۲۴۷۸۹۷
زمان انتشار: ۲۱:۱۱     ۱۳ شهريور ۱۳۹۳
به گزارش پایگاه 598، نوری در گفت‌وگو با "ورزش سه" در مورد وضعیت این روزهای پرسپولیس گفت: شکر خدا وضعیت خوبی داریم، تمرینات بسیار خوبی را در طول هفته برگزار کرده ایم و آماده این بازی حساس و سخت هستیم.

نوری در مورد تراکتورسازی و سرمربی این تیم گفت: حریفمان بسیار قوی و جوان است، تراکتورسازی تا اینجای فصل عملکر د بسیار خوبی داشته و خود را تا رتبه های بالایی جدول بالا کشیده است. سرمربی این تیم هم با تفکرات هجومی ای که دارد سعی در ارائه یک بازی زیبا و سراسر تهاجمی دارد. من با آقارسول همبازی بوده ام. او کاپیتان من در سپاهان بوده و به خوبی از ایده ها و تفکرات هجومی او شناخت دارم. اما شکی نیست که ما هیچ چاره ای نداریم تا تراکتورسازی را شکست دهیم، به همین خاطر ضمن احترام به آقای خطیبی و هواداران دوست داشتی تراکتورسازی ما باید بازی فردا را ببریم و این پیروزی برایمان از نان شب واجب تر است.

نوری در ادامه درباره اینکه پرسپولیس آیا می تواند با پیروزی در مسابقه فردا بحران هایی که گذرانده را پشت سر بگذارد یا نه گفت: ما بحرانی نداشتیم، نتیجه نگرفتن در ابتدای فصل برای هر تیمی حتی بزرگترین تیم های دنیا رخ می دهد. شما همین حالا جدول رده بندی لیگ برتر انگلیس را نگاه کنید و ببینید منچستریونایتد چه جایگاهی دارد. این اتفاقات در اوایل فصل طبیعی است و نمی توان اسم آن را بحران گذاشت. اما مطمئن باشید اگر ما بازی فردا را ببریم و چند رتبه در جدول خودمان را بالا بکشیم دیگر از آن بالا پایین نمی آییم.

«پخش سرودهای ترکی در بازی فردا آن هم در استادیوم آزادی ای که ورزشگاه خانگی پرسپولیس محسوب می شود باعث نگرانی هواداران این تیم شده است چرا که آنها فکر می کنند ممکن است پخش سرودهای محلی آذربایجانی روی روحیه بازیکنان تیمشان اثر بگذارد، آیا با این قضیه مشکلی ندارید؟»کاپیتان پرسپولیس در پاسخ به این سوال می گوید: هواداران ما بیایند، ما با هیچ چیز مشکلی نداریم. اگر هواداران باشند مسوولان فدراسیون و سازمان لیگ می توانند هر آهنگ و سرودی را که دوست دارند بگذارند. چرا که ما مطمئن هستیم سرود هواداران پرسپولیس و سرود قهرمانی آنها از هر سرودی بلندتر و دلنشین تر است. ما منتظریم تا فردا سکوهای آزادی را به رنگ قرمزی که از آن پرسپولیس است ببینیم و سرود قهرمانی هواداران پرسپولیس را بشنویم. پس بگذارید هر سرودی که دوست دارند پخش کنند!
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها