کد خبر: ۲۴۷۸۹۲
زمان انتشار: ۲۱:۰۷     ۱۳ شهريور ۱۳۹۳
به گزارش پایگاه 598، رسول خطیبی در کنفرانس خبری پیش از دیدار پرسپولیس و تراکتورسازی عنوان کرد: پرسپولیس و تراکتورسازی دو تیمی هستند که هر دو بازی‌های هفته گذشته خود را با پیروزی پشت سر گذاشته‌اند و فردا (جمعه) با روحیه خوب وارد زمین خواهند شد.

به نقل از تسنیم، وی افزود: هدف ما در این بازی کسب سه امتیاز است و مطمئناً پرسپولیس هم در زمین خودش به سه امتیاز بازی فکر می‌کند. ما برای تقابل با پرسپولیس سه شیوه خواهیم داشت و اگر یکی از این سه شیوه اجرا شود می‌توانیم سه امتیاز را بگیریم. امیدواریم هر تیمی که بدون اشتباه بازی کند پیروز میدان باشد. من به این موضوع اعتقاد دارم.

سرمربی تیم تراکتورسازی با ابراز امیدواری از اینکه بازی تیمش برابر پرسپولیس بدون حاشیه دنبال شود، تأکید کرد: دنبال انجام بازی تماشاگرپسند هستیم و امیدوارم هواداران تراکتورسازی هم که از تبریز به تهران آمده‌اند بتوانند به ورزشگاه بیایند. عده‌ای از آنها روز گذشته خود را به تهران رساندند و امیدوارم بازی برای آنها بسیار خوب باشد.

خطیبی در واکنش به اینکه برخی اعتقاد دارند تیمش متکی به توانایی‌های ادینیوست، گفت: اعتقادی به این موضوع ندارم و ما تیمی کار می‌کنیم و اگر موفقیتی حاصل شود برای کل تیم است. ما در چند بازی گذشته توانسته‌ایم به همه شکل گل بزنیم و اگر بازی‌های ما را دنبال کرده باشید متوجه می‌شوید که از کناره‌ها، عمق خط دفاع و شوت‌زنی توانستیم دروازه حریفان را باز کنیم. ادینیو هم در دو بازی اول به طور کامل آماده نبود و همین شرایط را دلیر و نریمان‌جهان هم داشتند اما رفته‌رفته فرم ایده‌آل خود را به دست آوردند.

«ما یک تیم هستیم و متکی به نفر نیستیم»، وی با تأکید بر این نکته ادامه داد: چون ادینیو و دلیر گل می‌زنند اینطور نیست که ما به آنها متکی باشیم. آنها به عنوان مهاجم وظیفه گلزنی دارند. گلزنی وظیفه مدافعان نیست. از خط دفاعی تا باقی پست‌ها همه زحمت می‌کشند و در پایان توپ را مهاجمان ما گل می‌کنند.

سرمربی تیم تراکتورسازی در باره شرایط پرسپولیس هم یادآور شد: می‌گفتند پرسپولیس در این پنج شش هفته در بحران است اما من معتقدم هر تیمی ممکن است در اوایل فصل به مشکل بخورد. پرسپولیس یک تیم بزرگ با کادر فنی خوب است که شاید در اوایل لیگ خوب نبود اما فکر نمی‌کنم در بحران باشد و یکی از تیم‌های خوب و مدعی لیگ برتر است.

خطیبی در پایان گفت: بیکای تنها بازیکن مصدوم تیم ماست و البته شاهین صاحبی هم آسیب دیده اما امیدواریم بتوانیم از او استفاده کنیم.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها