کد خبر: ۲۴۷۷۱
زمان انتشار: ۱۴:۴۴     ۰۷ آبان ۱۳۹۰
 وزیر دفاع از ارائه تولیدات جدید این وزارت خبر داد و گفت: تولیدات جدیدی در دستور کار داریم که آنها را به زودی به مردم ارائه می‌کنیم.

به گزارش 598، سردار احمد وحیدی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بیرجند با اشاره به رزمایش‌های نیروهای مسلح در سال جاری اظهار داشت: رزمایش‌های مختلفی در برنامه نیروهای مسلح است.
وی افزود: امروزه تمامی دستاوردها و موفقیت‌های کشور در سایه امنیت پایدار محقق شده و امینت، شاخص مهمی برای پیشرفت و توسعه هر کشور و جامعه‌ای محسوب می‌شود.
وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با بیان اینکه حاکمان مستبد و غیر‌مردمی برخی از کشورهای دنیا امروزه زیر علامت سؤال قرار گرفتند، گفت: برخی از این حاکمان یا کشته یا مورد تنفر مردم و ملت‌ها قرار گرفتند چراکه اخلاق انسانی و انسانیت را در عمل اجرایی نمی‌کنند.
وحیدی اذعان داشت: اما در ایران اسلامی و طی چند روز گذشته با سفر رهبری به کرمانشاه مردم عشق و ارادت خویش را نسبت به نظام و مقام منبع ولایت نشان دادند و با حضوری باشعور و پر شور بار دیگر به همگان ثابت کردند که حرکت آنها همیشه در راه اسلام و ولایت باقی و ادامه می‌یابد.
وی اضافه کرد: استقبال با شکوه مردم کرمانشاه در شهرهای مختلف این استان از مقام معظم رهبری بیانگر این مهم است که علاقه ملت نسبت به ولایت یک علاقه ناگسستنی و یک ارادت قلبی نسبت به اسلام و ولایت است و این علاقه را هرگز نمی‌توان انکار کنیم.
وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح خدمت به مردم را بعد از ایمان به خدا افضل اعمال عنوان کرد و یادآور شد: کسانی که خدمتگزارتر هستند در نزد خداوند و مردم نیز عزیزتر هستند.
وحیدی ولایت را رکن اصلی نظام اسلامی دانست و تصریح کرد: در حقیقت ولایت فقیه نماد و تابلوی راهنمای افراد جامعه اسلامی برای حرکت در مسیر ارزش‌های الهی محسوب می‌شود.
وی افزود: امروزه ملت باید شکرگزار نعمت ولایت فقیه باشند و سعادت انسان در دنیا و آخرت و تحقق عالیه نظام با ولایت محقق می‌شود و مردم باید باید این نعمت گران‌بها را پاس بدارند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها