به گزارش پایگاه 598 ، ایسنا نوشت:
فرمانده نیروی انتظامی برند سازی را
موضوعی دانست که ناجی هنر تا حدی به آن رسیده و گفت: پلیس به سینما متعرض
نیست اما هزینه بالا، کمی اثر بخشی و عدم بازخورد اقتصادی و به دست نیاوردن
گیشه از دلایلی است که ما را به سمت صدا و سیما سوق می دهد.
سردار اسماعیل احمدی مقدم در بازدید از
موسسه ناجی هنر با اشاره به لزوم تدوین سند راهبردی برای "ناجی هنر" در
راستای توسعه فیلم و سریال ها در نیروی انتظامی، گفت: از درون این سند می
توانیم مجموعه ای برای سیاستگذاری داشته باشیم که بر پایه اصول و مبانی
امنیت کشور، نیروی انتظامی در فعالیت های هنری می بایست سیاست های به روزی
اتخاذ نماید.
احمدی مقدم به سریال " انقلاب زیبا" که
هم اکنون از شبکه یک در حال پخش است، اشاره کرد و گفت: گرچه این سریال
داستان و تکنیک خوبی دارد اما پلیس در این سریال عقب نشان داده شده و پلیسی
را به تصویر کشیده که حتی کمترین ابزار و امکانات پلیسی ندارد و از
شگردهای پلیسی بی بهره است.
او با بیان اینکه نمی توانیم تمام عناصر
مد نظر پلیس خود را در یک فیلم و یا سریال بگنجانیم، گفت: اقتدار در حوزه
های مختلفی چون، ابزار و امکانات، تکنولوژی و توجه به بعداجتماعی شالوده
نیروی انتظامی است و باید به عنوان عنصری مشترک در تمام فیلم ها و سریال
های تولید شده ناجا وجود داشته باشد.
فرمانده ناجا ادامه داد: پیام های متفرقه و متشتت باعث پراکنده شدن ذهن مخاطب و بی اثر شدن آنها می شود.
رئیس پلیس کشور با اشاره به اینکه پلیس
به سینما متعرض نیست، گفت: هزینه بالا، کمی اثر بخشی و عدم بازخورد اقتصادی
و به دست نیاوردن گیشه از دلایلی است که ما را به سمت صدا و سیما سوق می
دهد؛ فیلم ها باید انعکاس اقتدار، حقیقت، باور پذیری، تدبیر و عقلانیت و
مردمی بودن پلیس باشند و در این راستا می توان از ظرفیت ها و سوژه های
پلیسی استفاده کنیم.
احمدی مقدم با اشاره به اینکه رقابت با
خارج از کشور باید نگاه غالب ما در تولیدات رسانه ای پلیسی باشد، گفت: می
توانیم با کشورهای پیرامونی همکاری کرده و به نتایج موفقی دست یابیم؛
استفاده از تصاویر واقعی در فیلم ها و سریال ها می تواند موثر باشد.
فرمانده ناجا گفت: از فیلم سازان داخلی حمایت می کنیم و با سازندگان خارجی رقابت داریم.