کد خبر: ۲۴۷۲۶۳
زمان انتشار: ۱۱:۲۳     ۱۱ شهريور ۱۳۹۳
شماره 2 پرسپولیس گفت: «به موقع پول بدهند با فکر آزادتری بازی می‌کنیم.»

به گزارش پایگاه 598 به نقل از ایران ورزشی، امید عالیشاه را می‌توان آماده‌ترین بازیکن این روزهای پرسپولیس نامید. وی که فصل قبل به خاطر مصدومیت‌های متوالی کمتر فرصت درخشش پیدا کرد این روزها تک ستاره آسمان سرخ‌هاست.

 

عالیشاه بیشتر از همه می‌دود و می‌جنگد و در همه جای زمین دیده می‌شود. او در قم در گلزنی هم موفق بود و دوباره یکی از بهترین بازیکنان تیمش بود. عالیشاه به شرایط تیمش امیدوار است اما درد دنده اذیتش می‌کند.

 

* امید در همان 15 دقیقه اول صبایی‌ها سه بار تو را زدند. با تو پدرکشتگی داشتند؟

- خب فوتبال همین است اما جالب اینجا بود که داور خطا هم نمی‌گرفت. باور کنید همین الان هم دنده‌ام درد می‌کند و خطاهای بدی رویم انجام شد.

 

* اما در خبرها آماده که مصدومیتت جدی نیست؟

- نمی‌دانم. دیروز دویدم و مشکلی نداشتم اما فعلا دنده‌ام درد می‌کند.

 

* چرا اینقدر تو را می‌زدند؟

- نمی‌دانم. در یک صحنه که بازیکن حریف جفت پا رفت روی پهلویم و داور هم خطا نمی‌گرفت. دقیقه اول بازی بود که این اتفاق افتاد. بعد از آن بازیکن صبا دوباره پرید و با آرنج به پهلویم کوبید.

 

* اواخر بازی هم که پنالتی رخ داد و بازیکن حریف پایم را لگد کرد که داور نگرفت اما فکر کنم همه تصویرش را دیده باشند. دو سه صحنه هم داور خطاهای مسلم را برایم نگرفت. یک بار در نیمه دوم خطای مسلم پشت 18 قدم را هم برای شما نگرفت که موقعیت خوبی برای شما بود.

- بله. در یک صحنه من توپ را گرفتم و یکی دو نفر را جا گذاشتم که رویم خطا اتفاق افتاد اما داور سوت نزد. خب همین‌ها در بازی تاثیرگذار است. اگر ما بازی را نمی‌بردیم باید به هواداران چه جوابی می‌دادیم؟ به همین خاطر از داوران خواهش می‌کنیم یک مقدار با دقت بیشتری قضاوت کنند. واقعا ممنون آنها می‌شویم اگر دقیق‌تر باشند.

 

* الان با مشکل دنده‌ات می‌خواهی چه کار کنی؟

- باید با دکتر صحبت کنم تا ببینم چه می‌شود.

 

* گل قشنگی هم زدی. در پلی استیشن وقتی اینطوری زیر طاقی گلی می‌زنیم می‌گوییم طرف مربع را زیاد پر کرده.

- (با خنده) من هم دکمه مربع را زیاد فشار دادم و مربع را زیاد پر کردم تا گلم زیر طاقی شود. اما جدا از شوخی مهم نیست چه کسی گل بزند. مهم برنده شدن و سه امتیاز بود تا حرف و حدیث‌ها تمام شود و تیم از آن شرایط بیرون بیاید. الان شرایط خوبی برای تیم به وجود آمده و امیدوارم با توجه به 4-3 بازی که در ورزشگاه آزادی داریم این بردها تداوم داشته باشد.

 

* آخرین گلت برای پرسپولیس را کی زده بودی؟

- بازی با راه‌آهن بود. یک بازی مانده به پایان فصل قبل.

 

* کلا سخت در موقعیت گل قرار می‌گیری؟

- واقعیت این است که من زیاد به زمین خودمان برمی‌گردم و به همین خاطر کمتر در محوطه جریمه حریفان هستم. از طرفی من یک هافبک هستم و وظیفه اصلی‌ام گل زدن نیست و به دروازه حریفان زیاد نزدیک نیستم.

 

* ظاهرا تو بهتر از همه بدنسازی کرده‌ای چون در بازی‌های اخیر بیشتر از همه می‌دوی و تلاش می‌کنی.

- نه، بچه‌ها همه سعی‌شان را می‌کنند تا مثمر باشند. شما به من لطف دارید اما همه می‌خواهند تاثیرگذار باشند.

 

* البته نیمه دوم از دوندگی هایت کم شد.

- به خاطر اینکه درد داشتم. من دقیقا بعد از گلم مصدوم شدم و دنده‌ام به شدت درد می‌کرد. دردم آنقدر زیاد بود که قرار بود بین دو نیمه تعویض شوم اما با مسکن بازی کردم. با این حال در نیمه دوم می‌ترسیدم که ضربه بخورم و شرایطم بدتر بشود که در همین شرایط یک پاس گل هم دادم. جالب است پاس گل اول را طارمی داد و من زدم و گل دوم را من دادم و طارمی زد.

 

* به نظر می‌رسید پرسپولیس در دوندگی و حفظ توپ شرایط نسبتا بهتری پیدا کرده و می‌توان گفت کمی بهتر بازی کرده‌اید.

- خب ما در این بازی همگی خواستیم که ببریم و بردیم. حالا امیدوارم در این هفته تمرینات خوبی داشته باشیم و شرایط‌مان در جدول بهتر شود. در تیم ما استرس زیاد بود و شرایط آنچنان خوب نبود اما با این برد اوضاع تغییر کرد و به قول بچه‌ها از این به بعد می‌خواهیم در تمام بازی‌ها جنگنده و درنده باشیم.

 

* اما حتما قبول داری که کیفیت تیم تراکتورسازی با صبا خیلی فرق می‌کند.

- مطمئنا اما ما در ورزشگاه آزادی راحت‌تر بازی می‌کنیم البته به شرطی که هواداران از ما حمایت کنند. ما در قم از دقیقه یک تا 90 تشویق شدیم. در این بازی ورزشگاه کلا پرسپولیسی بود و تا آخرین دقیقه تشویق‌مان کردند. امیدوارم روز جمعه هم هواداران به ورزشگاه بیایند و حمایت مان کنند تا تیم جان بگیرد.

 

* بعد از بازی صبا بازیکنان پرسپولیس درباره مشکلات مالی صحبت کردند. ظاهرا هیچ کس از قرارداد فصل جدیدش پولی نگرفته.

- فقط امیدوارم هر چه زودتر مشکل مان حل شود چون تا الان یک ریال هم پول نگرفته‌ایم. تنها درآمد فوتبالیست‌ها از همین فوتبال‌شان است به خصوص بازیکنان جوان که پس‌اندازی هم ندارند. در واقع همین پول فوتبال است که مشکلات آنها را رفع و رجوع می‌کند. البته باید بگویم فوتبالیست‌ها تنها نیستند و همه خانواده دارند و با کمک اطرافیان‌شان می‌توانند مشکلات‌شان را حل کنند اما اگر بموقع پول بگیرند با فکر آزادتری بازی می‌کنند.

 

* تو گفته‌ای که بازیکن پرسپولیس برای کرایه ماشینش هم پول ندارد.

- من اینطوری نگفتم. شاید برخی بازیکنان جوان ما از بزرگترها پول توجیبی‌شان را قرض کرده باشند یا دستی گرفته باشند. آنها جوان‌ترهای تیم بودند و من این حرف را تکذیب می‌کنم.

 

* فکر می‌کنی پرسپولیس طی بازی‌های خانگی بعدی تا کجای جدول بالا بیاید؟

- توکل به خدا. ما 4 بازی خانگی داریم اما فوتبال قابل پیش‌بینی نیست. ما تمام تلاشمان را می‌کنیم که بردهای‌مان ادامه داشته باشد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها