کد خبر: ۲۴۷۱۳
زمان انتشار: ۱۳:۰۰     ۰۷ آبان ۱۳۹۰
بر اساس مطالعات اخیر، 13000 تن از سربازان جوان آمریکایی بازگشته از جنگ بی‌خانمان بوده و زندگی خود را در خیابان‌ها سپری می‌کنند.

به گزارش 598 به نقل از فارس از سایت خبری "یونایتد پرس اینترنشنال"، بر اساس مطالعات اخیر، تعداد زیادی از سربازان جوان آمریکایی بازگشته از جنگ بی‌خانمان بوده و زندگی خود را در خیابان‌ها سپری می‌کنند.
 
بنابراین گزارش، 13 هزار سرباز آمریکایی بین 18 تا 30 ساله در سال 2010 بی‌خانمان بوده‌اند. گزارش منتشر شده از این مطالعات تصریح می‌کند که این آمار بخصوص با توجه به آنکه به زودی تعداد بیشتری از سربازان آمریکایی از ماموریت خود در عراق به خانه بارخواهند گشت، نگران‌کننده‌تر به نظر می‌رسد.
 
مقامات اداره امور کهنه‌سربازان آمریکایی اعلام کرده‌اند که نتایج به دست آمده در مطالعات اخیر نشانگر اقتصاد ضعیف و نبردهای بسیار طولانی مدت و بی‌سابقه‌ای است که آمریکایی‌ها پشت سر گذارده‌اند.
 
این گزارش حاکی‌ست: 20 تا 30 درصد از کهنه‌سربازان بی‌خانمان را کسانی تشکیل می‌دهند که در مناطق عملیاتی حضور داشته‌اند. همچنین بنابراین گزارش، در سال 2010 دست‌کم 145 هزار نفر از کهنه‌سربازان آمریکایی حداقل یک شب را در وضعیت بی‌خانمانی سپری کرده‌اند.
 
این در حالی است که بودجه‌ای معادل 60 میلیون دلار به کهنه‌سربازان بی‌خانمان آمریکایی تخصیص یافته است.
 
جنگ‌های آمریکا در نبرد موسوم به "نبرد با تروریسم" یکی از علل مشکلات اقتصادی این کشور است که بودجه فراوانی را همه‌ساله می‌بلعد و به نظر می‌رسد سربازانی که در این جنگ‌ها حضور داشته‌اند نیز از تبعات آن در امان نیستند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها