کد خبر: ۲۴۶۲۶۵
زمان انتشار: ۱۸:۰۰     ۰۴ شهريور ۱۳۹۳

به گزارش پایگاه 598 به نقل از فیفادی،تکراری‌ترین نامی که در نشست‌های پنهانی هیات‌مدیره باشگاه پرسپولیس شنیده می‌شود، حسین فرکی است. مربی‌ که می‌گفتند آلترناتیو کی روش است و مدیران پرسپولیس او را برای جانشینی علی دایی در نظر گرفته‌اند.

خودش اما می‌گوید که قراری بر نیمکت‌نشینی‌اش در پرسپولیس نیست:

دایی دارد کارش را انجام می‌دهد و من حتی یک درصد به مربیگری در پرسپولیس فکر نمی‌کنم. این روزها بیشتر به فکر درمان آسیب‌دیدگی‌ام هستم و فقط بازی‌های لیگ را تماشا می‌کنم اما واقعیت این است که از پرسپولیس هیچ‌کس با من تماس نگرفته.

نام فرکی روی سر تیم‌ملی و پیکان هم سایه انداخته اما خودش بی‌خبر است: «نمی‌دانم چرا اسم من همه جا هست! من با مسوولان پیکان هم صحبتی نکرده‌ام و فقط در روزنامه‌ها این شایعات را خوانده‌ام. درباره تیم‌ملی هم همان اعتقاد قبلی‌ام را دارم و می‌گویم کی روش باید بماند و به کارش ادامه بدهد تا جام ملت‌ها زمان زیادی نمانده و کی روش با توجه به آشنایی‌اش با تیم‌ملی می‌تواند کارش را به خوبی انجام دهد.»

اما آیا حسین فرکی برنامه‌ای برای بازگشت به فوتبال دارد؟ خودش اینطور می‌گوید:

چرا نداشته باشم؟ نمی‌شود به مربیگری فکر نکنم. الان وضعیت پایم هم بهتر است و دکتر اجازه داده فعالیتم را آغاز کنم اما دوست دارم در رده باشگاهی فعالیت کنم، نه در تیم‌ملی.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها