کد خبر: ۲۴۶۰۱۹
زمان انتشار: ۲۰:۰۸     ۰۳ شهريور ۱۳۹۳
به گزارش پایگاه 598، بعد از انجام مصاحبه حمید درخشان با "ورزش سه"، گروهی از اهالی فوتبال، نظرات ویژه خود را ابزار داشتند. حمید درخشان با گفتن جمله فقط حمید درخشان می‌ تواند پرسپولیس را نجات دهد مورد انتقاد برخی از هواداران پرسپولیس واقع شد اما او، از موضع خود عقب نشینی نکرده و می‌ گوید: «آنچه به ورزش سه گفتم واقعیت بود. شما پرسیدید راه حل مشکل پرسپولیس چیست و من گفتم راه حل را من بلد هستم و بهترین نتیجه را هم من می‌ توانم با پرسپولیس داشته باشم، حالا گروهی از حرف های من ناراحت شده اند و می‌ گویند این حرف ها تیم را به هم می‌ ریزد!»

درخشان که قبل از بازی پرسپولیس برابر پدیده حرف می‌ زد ادامه داد:« امیدوارم پرسپولیس، پدیده را ببرد ... از ته قلبم این را می‌ گویم اما پرسپولیسی که در 4 بازی صاحب 4 امتیاز شده مگر تیم منظفی است که حالا من آن را به هم می‌ ریزم؟»

درخشان با افسوس نتایج گذشته می‌ گوید:« لازم بود بگویم تا نسل جدید بدانند که ما به شاهین بوشهر 10تا و به ذوب‌آهن 6 گل و به پاس 5 گل می‌ زدیم حرف از سال های سرمربیگری من است، نمی‌ دانم چرا بعضی ها، حتی از گفتن واقعیت های تاریخی ناراحت می‌ شوند.»
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها