کد خبر: ۲۴۶۰۰۹
زمان انتشار: ۲۰:۰۵     ۰۳ شهريور ۱۳۹۳
به گزارش پایگاه 598، محمود فکري مربي آبي‌پوشان تهراني در گفت و گو با " ورزش سه" در مورد اين بازي و نيز حواشي پيرامون قرارداد کارلوس کي‌روش حرف زد که مي‌خوانيد.

اين پيروزي اتفاق خوبي بود

بازی خیلی خوبی را انجام دادیم و همین که 3 گل زدیم و گلی را دریافت نکردیم و به صدر جدول آمدیم اتفاق خیلی خوبی بود. بايد همين روند را دنبال کنيم و این بازی را باید بازیکنان فراموش کنند و به فکر بازی های آینده باشند.

آندو آماده نيست به خسرو استراحت داديم

آندو بازیکن بزرگی است ولی فعلا خیلی آماده نیست ولی کم کم در تمرینات آماده می‌شود و همان تيمورياني مي‌شود که همه انتظار دارند. خسرو حیدری از ناحیه کشاله آسیب دید و ما هم زود او را از بازی بیرون کشیدیم اگر بیشتر به او بازی می‌دادیم و مشکلاتی برای او ایجاد می شد.

کي‌روش تغييري در فوتبال ما ايجاد نکرده

من نمیدونم که آقایان از کی روش چی دیدند که اینقدر اصرار دارند که با او تمدید کنند. کی روش هیچ تغییری در فوتبال ما ایجاد نکرده و به غیر از ایجاد بی نظمی و تعطیلی لیگ هیچ دستاوردی برای ما نداشته ولی من نمیدانم که چند نفر و چه کسانی از حضور او سود می‌برند که اینقدر برای حضور او اصرار می‌کنند.

فردوسي‌پور نبايد براي ما خط مشي تعيين کند

ملاک فوتبال ما برنامه آقای فردوسی پور و برنامه ایشان نیست که چون در ایشان گفتند کی روش خوب است او را نگه دارند. من هم یکی از مردم هستم و اصلا از کار کی روش رضایت ندارم و نباید به نظر سنجی برنامه 90 توجه کرد. به نظرم اين درست نيست که او براي ما خط مشي تعيين کند.

اگر خوب بوديم چرا لژيونر نداريم؟

اگرتیم ما در جام جهانی خوب بود پس چرا هیچ بازیکنی به اروپا لژیونر نشد. تیم های کره و ژاپن در جام جهانی 3-4 گل خوردند ولی خوب بازی کردند و چند بازیکن آنها هم به اروپا رفتند ولی ما 10 نفری رفتیم در دفاع تا گل نخوریم فقط در بازی با بوسنی باز بازی کردیم که 3 گل هم خوردیم.

هيچ جا جاي ايران کي‌روش را نمي‌خواهد


هیچ کشوری کی روش را نمی‌خواهد و به نظر من آقای فرکی خیلی از او بهتر است. من فکر میکنم مربی ایرانی توانایی خیلی بیشتری نسبت به ایشان دارد و باید به مربیان ایرانی فرصت بیشتری داده شود. وقتی که با کی روش قرارداد ببندند به همه میگویند که فقط حمایت کنید و انتقاد نکنید ولی به نظر من تمدید قرارداد با کی روش اشتباه است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها