کد خبر: ۲۴۵۹۹۵
زمان انتشار: ۲۰:۰۱     ۰۳ شهريور ۱۳۹۳
به گزارش پایگاه 598، مهرداد جماعتی در گفت و گو با "ورزش سه" درباره بازی با سپاهان گفت: بازی صدرنشینان بود و این صدرنشینی حساسیت هارا زیاد کرد . برای گرفتن امتیاز به اصفهان رفته بودیم و خداراشکر توانستیم 1 امتیاز را به کارنامه مان اضافه کنیم .این تک امتیاز برابر تیم پر مهره ی سپاهان نتیجه ی خوبی حساب می شود.

جماعتی درمورد بازی بعد مقابل سایپا و مجید جلالی گفت : آقا مجید مربی خوبی است و در دوران مدتی که با فولاد بود به ما خیلی کمک کرد و توانست 4-5 بازیکن از فولاد را به فوتبال ایران معرفی کند، درست است نتیجه نمی گرفت اما بسیار زحمت کشید و بازیکنان و هواداران باید از او ممنون باشند.

دفاع راست فولاد درباره امید به بازگشت به اردوی تیم ملی گفت : 100 درصد امیدوارم و تمام تلاشم را انجام می دهم.هرچند که پارسال بیش از این حق قهرمان ایران بود که در لیست تیم ملی حضور داشته باشد اما به حقمان نرسیدیم و فکر می کنم کادر فنی علاقه ی زیادی به بازیکنان لژیونر و استقلال ،پرسپولیس دارد و به نظر من بازی های فولاد را نمی بینند.

وی در مورد عملکرد خوب تیمی فولاد به "ورزش سه" گفت : این که می گویند فولادی ها تک به تک خوب نیستند و تیمی خوبند کاملا اشتباه است، باید تک به تک خوب باشید تا بتوانید تیم خوبی را تشکیل دهید و امیدوارم کادر فنی تیم ملی به فولاد خاص تر نگاه کند.

بازیکن فولاد در باره حضور دوباره اش در فولاد گفت : من فولاد را دوست دارم و برایم سخت است از آن جدا شوم. با اینکه از 10-11 تیم لیگ برتر پیشنهاد داشتم اما در فولاد ماندم چون در اینجا راحتم و تیمم را دوست دارم.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها