کد خبر: ۲۴۵۹۵
زمان انتشار: ۱۸:۳۴     ۰۵ آبان ۱۳۹۰
نماینده سابق مجلس لبنان تاکید کرد:
نماینده سابق مجلس لبنان گفت که آمریکا به شدت از پیشرفت ايران در زمينه های اقتصادي و فناوري و رهبري جبهه مقاومت هراس دارد.

به گزارش سرويس بين الملل پايگاه598؛ " نزيه بري " در مصاحبه با شبکه خبري العالم گفت: دولت آمريکا به شدت از رشد و توسعه ايران در زمينه اقتصادي و فناوري و نيز رهبري جبهه مقاومت در برابر طرح هاي غرب در منطقه ابراز نگراني مي کند.

وي افزود: واشنگتن با تنگناي سختي روبروست و به همين دليل تلاش مي کند تا از جذبه و محبوبيت ايران در سطح داخل، منطقه و جهاني بکاهد و اجازه ندهد که اين کشور محوري اصلي و رقيبي براي مقابله با دولت آمريکا باشد.

نزيه بري ادامه داد: بنابراین دولت آمريکا همواره درصدد مجرم دانستن ايران و متهم کردن این کشور درخصوص برنامه هسته اي بوده و در آخرين مورد هم با گفتن دروغي بزرگ، تهران را به تلاش براي ترور سفير عربستان در واشنگتن متهم کرده است.

وی درباره طرح هاي آمريکا و غرب براي سلطه بر امت اسلامي و ايجاد اختلاف ميان مسلمانان هشدار داد و گفت: آمريکا از وحدت ميان امت هاي اسلامي نگران است و به همين جهت درصدد ايجاد شکاف ميان مسلمانان به منظور سلطه بر آنان می باشد زیرا وحدت مسلمانان چهره منطقه را تغيير مي دهد و تنها آمريکا و رژيم اسرائيل از این امر متضرر مي شوند و امت اسلامي از آن سود مي برند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها