کد خبر: ۲۴۵۸۶۳
زمان انتشار: ۱۰:۵۴     ۰۳ شهريور ۱۳۹۳
مسوولان باشگاه قطری می گویند از حضور پولادی در این تیم استقبال می کردند اما با توجه به قرارداد این بازیکن با باشگاه پرسپولیس به دنبال جذب بازیکن دیگری خواهند بود.

به گزارش پایگاه 598 به نقل از آی اسپورت، هفته گذشته منابع موثق در قطر خبر توافق  قطعی  مهرداد پولادی  با باشگاه الشحانیه قطر را در اختیار آی اسپورت قرار دادند .دو روز بعد خبر توافق این بازیکن با باشگاه قطری در تمام رسانه ها بازتاب داشت اما حالا خبر جدید برعکس خبر هفته قبل می تواند پرسپولیسی ها را  خوشحال و امیدور کند.


به نقل از یک منبع موثق باشگاه الشحانیه اعلام کرده مهرداد پولادی را نمی خواهد.این باشگاه بعد از اطلاع از مشکلاتی که در پی قرارداد  پولادی با باشگاه پرسپولیس و قرار گرفتن نام این بازیکن در لیست پرسپولیس به وجود آمده  اعلام کرده  دنبال دردسر نمی گردد و از جذب این ملی پوش ایرانی انصراف داده است.


باشگاه الشحانیه اعلام کرده  برای مهرداد پولادی درخواست آی تی سی هم نکرده است  و تنها با او مذاکره داشته .مسوولان باشگاه قطری می گویند از حضور پولادی در این تیم استقبال می کردند  اما با توجه به قرارداد این بازیکن  با باشگاه پرسپولیس و تائید آن توسط فدراسیون فوتبال ایران  به دنبال جذب بازیکن دیگری خواهند بود.


از طرفی سرمربی اسپانیایی الحشانیه اعلام کرده او به دنیال یک هافبک دفاعی تمام عیار می گردد اما تمام فیلم هایی که از پولادی به او نشان داده اند ملی پوش ایرانی در جناح چپ خط دفاعی به میدان رفته است.البته به سرمربی اسپانیایی  الشحانیه اعلام شده  پولادی قالبتی بازی در هافبک دفاعی را هم دارد  اما وی اعلام کرده بازیکنی می خواهد که پست تخصصی اش هافبک دفاعی باشد.


با این حساب پرسپولیسی ها می توانند پولادی را راحت تر از حد تصور به تیم خود برگردانند.مهلت نقل و انتقالات لیگ ستارگان قطر شنبه شب به پایان رسید و با این حساب پولادی باد به پرسپولیس برگردد مگر اینکه تا روز 30 آگوست ( 6 روز دیگر) یک تیم اروپایی پیدا کند که این اتفاق هم بعید به نظر می رسد.


البته سوال بزرگ اینجاست که اگر پولادی علی رغم میل باطنی اش به پرسپولیس برگردانده شود چگونه حاضر خواهد شد برای پرسپولیس بازی کند  و چه کیفیتی از خود نشان خواهد داد؟

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها