کد خبر: ۲۴۵۸۶۰
زمان انتشار: ۱۰:۵۰     ۰۳ شهريور ۱۳۹۳
دیدار پیکان و استقلال در شرایطی در حال برگزاری است که در اواخر این بازی، هواداران استقلال، تیمشان را قهرمان لیگ برتر معرفی کردند.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از ایسنا،دیدار پیکان و استقلال از هفته پنجم رقابت های لیگ برتر با برتری سه بر صفر استقلال به پایان رسید.

- پیش از آغاز این دیدار، هواداران استقلال مهدی رحمتی، دروازه بان سابق این تیم را تشویق کردند که این تشویق با عکس العملی رحمتی همراه شد. این دروازه بان با دست تکان دادن، از ابراز علاقه هواداران استقلال تشکر کرد.

- امیر قلعه نویی بارها در طول این دیدار مورد تشویق قرار گرفت.

- مهدی کریمیان برای نخستین بار در این فصل برای استقلال به میدان رفته است.

- در دقیقه 28 این دیدار، امیر قلعه نویی و بازیکنان استقلال اعتقاد داشتند که یک پنالتی به سود تیمشان اعلام نشده. واکنش قلعه نویی در این صحنه بقدری جدی بود که وی چیزی حدود دو متر از محوطه مربیان خارج شد.

- پس از گل استقلال، نیمکت این تیم به طور کامل وارد زمین شد و در این میان جواد زرینچه با اکثر بازیکنان استقلال روبوسی کرد.

- در بین دو نیمه این دیدار، حجت الله بهمنی، مدیر روابط عمومی سازمان لیگ با توجه به گلایه‌های عکاسان و خبرنگاران از مشکلات اینترنت ورزشگاه تختی، قول داد تا بازی بعدی این مسئله حل شود.

- بعد از گل دوم استقلال که روی پاس کرار بدست آمد، هواداران استقلال به شدت این بازیکن را تشویق کردند.

- پس از به ثمر رسیدن گل سوم استقلال، هواداران این تیم سرود قهرمانی خواندند. در سرود آنها، تنها تیمی که لایق قهرمانی معرفی شد، استقلال بود.

- روی نیمکت استقلال، داسیلوا، نوری، تیموریان، برهانی، رمضانی، خرسندنیا و طاهونی حضور داشتند و روی نیمکت پیکان همامی، حسینی، بارانی، یزدانی، میلاد نوری، اتروویچ و عسگری حاضر بودند.

- در پایان بازی هواداران استقلال با شعار "فروزان، فروزان عقاب آسیایی" از دروازه‌بان استقلال تشکر کردند. این در حالی است که مهدی رحمتی در حال خروج از زمین بازی بود.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها