کد خبر: ۲۴۵۶۹۱
زمان انتشار: ۲۰:۱۸     ۰۲ شهريور ۱۳۹۳
به گزارش پایگاه 598، علیرضا مرزبان به خبرنگار "ورزش سه" می‌گوید: «ما نسبت به هفته های گذشته تنها میلان را به دلیل محرومت از دست داده ایم . اما خدا را شکر تیم خوب هست تمرینات خوبی را هم پشت سر گذاشته و آماده رویایی با پرسپولیس است.»

مرزبان ادامه می دهد« خیلی ها با توجه به نتیجه نگرفتن پرسپولیس در لیگ، پدیده را از قبل برنده می دانند. اما این اشتباه است. چون در حال حاضر پرسپولیس خیلی شرایط خطرناکی دارد . انتقاد از کل مجموعه باعث شده تا همه در این تیم دست به دست هم دهند تا ثابت کنند که این انتقادها بی جا است. من با شناختی که از این مجموعه دارم می دانم که این تیم از همین حالا کاندیدای قهرمانی هست .من با مدیریتی که در آقای رحیمی می شناسم می دانم که ایشان مدیریت بحران را می داند. ین تیم باید در آسیا حاضر شود و مطمین باشید یا سرمربی که دارد، خیلی زود به شرایط آرمانی می رسد.»

سرمربی پدیده با اشره به ایم مطلب که خیلی ها پیش از لیگ به او می گفتند که در شهد دوام نمی آورد، افزود:« مشهد مردم خیلی خوب و مهربانی دارد.من فکر می کنم بعد از سالیان نه چندان دور که تیمی مثل ابومسلم در این شهر فوتبال دوستان را به استادیوم می کشاند حالا تیم ما که تنها 14 ماه از تولد آن می گذارد دارد کم کم مردم مشهد با فوتبال آشتی می دهد. در ابتدای فصل خیلی ها به من می گفتند در مشهد نمی گذارند که کار کنی اما من با افتخار در این شهر تیمداری می کنم و ابدا در این زمینه مشکلی ندارم.تنها مسیله من شاید در ادامه فصل برنامه های استراتژیک تیمم و نبود آکادمی است که آن را هم پله به پله حل خواهیم کرد.»

علیرضا مرزبان با اشاره به اینکه پدیده جزو آن دسته از تیمهایی است که تمریناتش را از همه زودتر شروع کرد .می گوید:«ما خیلی زود تمریناتمان را شروع کردیم و همین مسیله باعش شد تا پدیده در لیگ ، برای سایر تیمها حکم زنگ تفریح را نداشته باشد.ما پیش از لیک سه اردوی تهران، کیش و صربستان را با موفقیت پشت سر گذاشتیم و با آمادگی کامل به لیگ پا گذاشتیم . در این 4 هفته هم تنها صبا در دقیقه 97 موفق شد با یک گل ما را غافلگیر کند. در سایر دیدارها من از روند تیمم راضی هستم و فکر می کنم وقت آن رسیده که هواداران مشهدی بیش تر از پیش به حمایت از تیم شهرشان بپردازند»

مرزبان ادامه می دهد:« تیم ما در این فصل باید 35 امتیاز کسب کند که در لیگ باقی بماند. هر بازی از لحاظ کمی و کیفی شرایط خاص خودش را دارد و به همین دلیل هم من هیچ وقت از پیش در مورد نتیجه حرف نمی زنم ما همه تلاشمان را می کنیم که در هر بازی به سه امتیاز آن فکر کیم . اما به عقیده من اگر تیمی از لحاظ فنی بالا باشد در پی آن به نتیجه هم می رسد.در دیدار پیش روی ما پرسپولیس بدنبال سه امتیاز ست تا از بحران خارج شود ، ما هم می خواهیم با امتیاز از تهران خارج شویم تا همچنین شرایط خودمان را حفظ کنیم.»
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها