ایجاد فضای تبلیغاتی ناسالم، ترویج رویکردهای مادی گرایانه و ضد ارزشی و روحیات عافیت طلبی در مقابل کار و تلاش همراه با تبلیغ نمادهای زندگی غربی و متعارض با سبک زندگی دینی و ایرانی، ترغیب مخاطبان به استفاده از محصولات و برندهای خارجی، ترغیب به مالاندوزی کاذب و نامتعارف از طریق اهدای جوایز در قرعهکشی محصولات، ذائقهسازی برای استفاده از غذاهای آماده و به تصویر کشیدن زن در لفافهی گرایشهای فمینیستی و نگاه ابزاری به آن از جمله ی موارد مورد انتقاد شورای نظارت در پخش پیامهای بازرگانی بوده است که باعث نقض صریح بندهای دستورالعملهای اجرایی تولید، تامین و پخش برنامهها شده است.
به گزارش ایسنا، مراتب تذکر، طی نامهای از سوی رییس شورای نظارت به رئیس سازمان صدا و سیما ابلاغ شد.