کد خبر: ۲۴۵۴۰
زمان انتشار: ۱۲:۱۴     ۰۵ آبان ۱۳۹۰
بارش باران پاييزي شب گذشته و ترافيك سنگين يك عروس و داماد را وادار كرد تا براي رسيدن به جشن عروسي خود از مترو استفاده كنند.
به گزارش خبرنگار اجتماعي «خبرگزاري دانشجو»، يك عروس و داماد كه شب گذشته را براي جشن عروسي خود انتخاب كرده بودند هرگز تصور نمي‌كردند كه به ياد ماندنی‌ترین شب زندگی‌شان را ميان مسافران مترو جشن بگيرند.
 
اين عروس و داماد در حالي كه در ترافيك تهران و هواي باراني گرفتار بودند ماشين عروس را كنار يكي از خيابان‌هاي اطراف مترو مصلي پارك كرده و براي آنكه به موقع به جشن عروسي خود برسند سوار مترو شدند.

بر اساس اين گزارش، ماموران مترو به محض مطلع شدن از ماجرا عروس و داماد همكاري كرده و بلافاصله با ايستگاه‌هاي بين راه تماس گرفتند و از مأموران ايستگاه هاي مياني مترو نيز خواستند تا با عروس و داماد همكاري لازم را داشته باشند.
 
اين نوعروس و داماد مجبور شدند در ايستگاه امام خميني از خط يك مترو پياده شده و وارد خط دو شوند تا خود را به صادقيه برسانند تا به جشن عروسي خودشان در هتل المپيك بروند.
 
حضور عروس و داماد در قطار نيز با حواشي جالبي همراه بود، عروس سوار واگن مخصوص بانوان و داماد سوار واگن آقايان شد.

عده‌اي از مسافران تلاش مي‌كردند تا با صحبت كردند با عروس استرس او را كاهش دهند و عده دیگری هم از فرصت استفاده كرده و دست به كار شدند و با دست زدن و مبارك باد به عروس فضاي قطار را شاد كردند.

عروس كه هيچ رقبتي به صحبت كردن با كسي نداشت عنوان كرد هيچ وقت فكر نمي‌كردم كه مجبور باشم شب عروسي با مترو راهي تالار شوم.
 
با وجود شلوغي مترو، يكي از مسافران از جاي خود بلند شد و جاي خود را نه به فرد سالمند بلكه به عروس داد.  
 
البته به نظر مي‌رسيد در اين بين اتفاقات خوش يمن ديگري هم در حال رخ دادن بود؛ خانم ميانسالي كه بسيار از اقدام هوشمندانه عروس و داماد براي ادامه مسير با مترو تمجيد مي‌كرد از دو پسر جوانش كه يكي 32 ساله و يكي 24 ساله بود و هيچ كدام قصد زن گرفتن نداشتند صحبت كرد و از فرصت استفاده نمود و بلافاصله عكس آنها را به دختران مجرد داخل مترو نشان داد.
 
سرانجام عروس و داماد در ايستگاه صادقيه از قطار پیاده شدند تا باقي راه را تا هتل المپيك با خودرو دربست طي كنند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها