کد خبر: ۲۴۴۹۶۵
زمان انتشار: ۱۳:۱۵     ۳۰ مرداد ۱۳۹۳
ميلاد فخرالديني در استقلال هم خوب کار کرده و توانسته به مهره قابل اعتمادي در ترکيب اين تيم تبديل شود.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از "ورزش سه"، او در مورد اوضاع استقلال گفت: من در استقلال راحت هستم و مشکلی ندارم. در این 4 بازی که انجام دادیم از خودم راضی بودم. فکر می کنم در بازی های بعدی بهتر می شوم و بیشتر نفوذ می کنم. البته در تراکتور هم نفوذ می کردم اما زیاد به چشم نمی آمد و در استقلال بیشتر به چشم می آیم.
او در مورد دعوای صادقی در ورزشگاه اظهار بی اطلاعی کرد و گفت: من چیزی ندیدم و حواسم به بازی بود.

فخرالدینی در مورد جدایی‎اش از تراکتور و اینکه نصرتی گفته بود،بازیکنان قدیمی بخاطر مدیریت جدا شدند هم صحبت کرد: زیاد در جریان این اختلافات نیستم که در تراکتور به راه افتاده است. من هم از تراکتور طلب داشتم اما 25 درصد من را جریمه کردند که بخاطر همین مساله مبلغ کمی برای تسویه حساب به من دادند. من تراکتور را دوست دارم و برای این تیم آرزوی موفقیت می کنم. به هر حال رفتارهایی که مدیران تراکتور کردند یکی از دلایل اصلی جدایی ما بازیکنان بود .

این بازیکن در مورداینکه با تراکتور می توانست در آسیا حضور داشته باشد اما در استقلال نمی تواند هم ادامه داد: من دو بار در آسیا بازی کردم. با مس و تراکتور در مسابقات آسیایی بودم و امسال هم با استقلال اول می خواهیم قهرمان شویم و سهمیه بگیریم. استقلال باشگاه بزرگی است و هواداران زیادی دارد و بیشتر در چشم هستیم.

از او در مورد کری خوانی با پرسپولیسی هم پرسیدیم که گفت: این حرف ها را از قول من زدند. اتفاقا پرسپولیسی ها مخصوصا پیام با من رفیق هستند. من کری نخواندم و تکذیبیه هم فرستادم. تا دربی خیلی مانده و قصد ندارم کری بخوانم
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها