کد خبر: ۲۴۴۹۶۴
زمان انتشار: ۱۳:۱۵     ۳۰ مرداد ۱۳۹۳

به گزارش پایگاه 598 به نقل از فیفادی،کرار با آن کراری که می‌شناختیم تفاوت‌های زیادی کرده است. بازیکن عراقی استقلال حالا بازوی قلعه‌نویی است و با شیوه گل زدنش هواداران استقلال را به وجد می‌آورد.

گل اول استقلال در بازی با سایپا بیشتر از اینکه هواداران را بابت به تساوی کشیدن بازی خوشحال کند بابت تکنیک مثالزدنی کرار خوشحال کرد. شاید هم یادشان رفت روزگاری این بازیکن عراقی برای تیم حاشیه درست می‌کرد. کرار که قصد دارد در لیگ چهاردهم متفاوت باشد درباره بازی با سایپا اینطور اظهارنظر می‌کند: «فوتبال خوبی را به نمایش گذاشتیم و تیم برتر میدان بودیم. حریف هم خوب بازی می‌کرد و دو بار از ما جلو افتاد اما این برد در دقایق پایانی نشان داد که تیم ما تا لحظات آخر مصمم و مدعی برای کسب 3 امتیاز است. به نظرم 3 امتیاز بازی مهم‌تر از قیچی‌برگردان و اینگونه حرف‌ها است. در بازی اول هم می‌خواستم بهترین عملکرد را داشته باشم و خوشبختانه گل زدم. همین که تیم ما توانست به برتری برسد خدا را شکر می‌کنم.»

کرار در ادامه در خصوص دیدار آینده استقلال مقابل پیکان و اینکه آیا آبی‌پوشان می‌توانند مدعی باشند، می‌گوید: «قطعا همینطور است، استقلال امسال مدعی قهرمانی است و من هم سعی می‌کنم بهتر از این باشم. مهم این است که همه بازیکنان تیم بتوانند به استقلال کمک کنند و قلعه‌نویی هم نشان داده مثل همیشه کارش را خوب انجام می‌دهد و او در این هفته‌ها به من روحیه داد.»

 انگار همه نام کرار را با حاشیه می‌شناسند اما این بازیکن سعی می‌کند این ذهنیت را کاملا پاک کند. این بازیکن عراقی در این ارتباط می‌گوید: «من به استقلال آمدم تا به حواشی کاری نداشته باشم و خوشبختانه از روندم راضی هستم ولی مطمئن باشید می‌توانم بهتر از این بازی کنم.»

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها