کد خبر: ۲۴۴۷۴۰
زمان انتشار: ۱۸:۵۸     ۲۹ مرداد ۱۳۹۳
به گزارش "ورزش سه"، بازیکن کلمبیایی در مورد اولین بازی خود در استادیوم برنابئو اظهار داشت:" خیلی خوشحالم. این یک روز رویایی بود. خوشحالم که توانستم گل بزنم اما همه چیز خوب نبود. دوست داشتم پیروز میدان باشم. اما به دنبال انتقام خواهیم بود و می خواهیم در بازی برگشت پیروز شویم.”

وی در مورد بازی برگشت در ویسنته کالدرون اظهار داشت:" آنها فضاها را بسته بودند و می خواستند با ضد حمله به گل برسند. ما باید به خوبی تمرین کنیم و در بازی جمعه برنده شویم. در بازی برگشت باید صبور باشیم و از فرصت های خود استفاده کنیم. باید آرامش داشته باشیم. مسلما هنوز شانس قهرمانی ما بالاست."

رودریگز در این باره که آیا در بازی برگشت نیز می تواند گل بزند یا خیر گفت :” امیدوارم، فقط می خواهم به پیروزی تیم کمک کنم.”

وی در این باره که در مقابل اتلتیکو در پست هافبک کناری به جای رونالدو بازی کرد نیز توضیح داد:" من هر جا که مربی بخواهد بازی می کنم. می توانم در پست های متفاوتی بازی کنم."

رودریگز در این باره که آیا او و دی ماریا می توانند با هم در ترکیب رئال باشند نیز گفت:" مسلما من و او با هم سازگار هستیم. حضور در کنار بازیکنان بزرگ همیشه خوب است. او بازیکن بزرگی است.”
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها