کد خبر: ۲۴۴۴۴۶
زمان انتشار: ۱۹:۳۴     ۲۸ مرداد ۱۳۹۳
به گزارش پایگاه 598،سهراب بختیاری زاده بازیکن اسبق تیم ملی که این روزها تمریناتش را به صورت فردی دنبال می‌کند در گفتگو با خبرنگار "ورزش سه" گفت: این روزها دنبال تیمی میگردم که یک فصل دیگر بازی کنم. من دنبال مربی – بازیکن شدن هم نیستم و فقط میخواهم فوتبال بازی کنم.

وی در مورد بازی های لیگ بیان کرد: بازی های لیگ کیفیت بدی نداشته ولی پیشرفت بازی های لیگ ما نسبت به سال گذشته بسیار کند است و نسبت به هزینه ها و انرژی که میگذاریم پیشرفت قابل توجهی نداشته ایم .

وی افزود: همه تیم ها نزدیک به هم هستند ولی مدعیان قهرمانی همان 5 تیم مدعی سال قبل هستند .

بازیکن سابق استقلال خوزستان در مورد اختلافات بین این تیم و حسین کعبی عنوان کرد: من دنبال این نیستم که ببینم حرف چه کسی درست است و حرف چه کسی غلط . آنها اسیر شیطنت های رسانه ها شدند و تحت تاثیر آنها این حرف ها را زده اند.

من با حسین تلفنی صحبت کردم و از او خواستم که مصاحبه نکند و او هم حرف های مرا قبول کرد.هم برای حسین تیم زیاد است و هم برای استقلال خوزستان بازیکن. این جور مسایل به فوتبال خوزستان ضربه میزند و از آنها میخواهم به این صحبت ها پایان دهند.

بختیاری زاده در پایان در مورد حاشیه های زیاد فوتبال ایران اظهار داشت: حاشیه در همه جای دنیا وجود دارد ولی متاسفانه مردم و رسانه های ما بیشتر دنبال مسایل حاشیه ای فوتبال هستند تا مسایل فنی. رسانه ها باید بیشتر مسایل فنی را برای مردم پوشش دهند
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها