کد خبر: ۲۴۴۲۱۴
زمان انتشار: ۰۱:۳۵     ۲۸ مرداد ۱۳۹۳

به گزارش پایگاه 598،یحیی گل‌محمدی در نشست خبری پیش از بازی تیمش مقابل راه آهن اظهار کرد: شرایط در جدول برای ذوب آهن شرایط خوبی نیست و راه آهن برای گرفتن یک امتیاز جلوی ما ظاهر می‌شود که با لایه‌های دفاعی زیادی دفاع خواهد کرد ولی ما سعی داریم با شیوه‌های تاکتیکی از خطوط دفاعی راه آهن رد شویم و با سانتر و شوت‌های از راه دور دروازه حریف را باز کنیم. تیم راه‌آهن انگیزه زیادی برای این سه امتیاز دارد. امیدواریم در بازی فردا به حق‌مان برسیم.

وی در پاسخ به این سوال که ذوب آهن در خط میانی بسیار خوب کار کرده است اما یک تمام کننده و گلزن ندارد و تاکتیک شما برای این امر چیست، افزود: من مصطفی شجاعی و مسعود حسن‌زاده را برای تقویت امر گلزنی به این تیم آوردم اما متاسفانه حسن‌زاده با تصادفی که داشت از ناحیه دست مصدوم شد و قبل از آن هم مهدی رجب‌زاده با مصدومیت زانوی خود دچار مشکل شده بود که این بدشانسی‌ها باعث شد، دست ما در خط حمله خالی بماند اما امیدوارم در بازی فردا بتوانیم از موقعیت‌هایمان استفاده کنیم و به گل برسیم. باید بگویم که عروسی به کوچه ما می‌آید.

وی خاطرنشان کرد: سه بازی را بسیار خوب و باکیفیت بازی کرده‌ و نشان داده‌ایم استحقاق برد داریم. بازی خوب و باکیفیت در ذوب‌آهن مشهود است که همین امر موجب بالا رفتن اعتماد به نفس و آمادگی بازیکنان می‌شود اما مصدومیت‌ها و دیر اضافه شدن به تیم ذوب آهن ضرر زده و امیدواریم فردا بتوانیم با دست پر دل هواداران را شاد کنیم.

سرمربی ذوب آهن در پاسخ به این سوال که شما از بازی‌های خوب فصل گذشته کمی جاه طلب شده‌اید و در حال حاضر به یک امتیاز رضایت نمی‌دهید و می‌خواهید سه امتیاز را به دست بیاورید، تصریح کرد: گرفتن یک امتیاز در خانه حریف خوب است و من جاه‌طلب نشده‌ام اما سعی دارم در خانه سه امتیاز را کسب کنم. فکر می‌کنم بتوانیم بازی خوبی را فردا ارائه دهیم و اشتباهات‌مان را به حداقل برسانیم تا بر روی اشتباهات فردی ضربه نخوریم.

گل‌محمدی خاطرنشان کرد: ذوب آهن در سه بازی اخیر خود و سه گلی که دریافت کرده از داوری لطمه دیده است به گونه‌ای که در بازی با تراکتور دقیقه 90 برای پنالتی را داخل محوطه نگرفتند و بیرون از محوطه یک خطا به ما دادند. بازی هفته گذشته مقابل پرسپولیس نیز اشتباهات داوری موجب باخت ذوب آهن شد و فکر می‌کنم تا به اینجا باید ذوب آهن حداقل 5 امتیاز در کارنامه خود ثبت می‌کرد اما متاسفانه تنها با یک امتیاز کار خود را به اتمام رسانده و انتهای جدول است که امیدوارم بتوانیم با گرفتن سه امتیاز خود را از انتهای جدول بالا بکشیم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها