کد خبر: ۲۴۴۰۵۷
زمان انتشار: ۱۲:۵۳     ۲۷ مرداد ۱۳۹۳
«میت رامنی -که امید راهیابی به کاخ سفید را دارد- بر لزوم روی میز بودن همه گزینه ها علیه ایران تاکید و نتانیاهو نیز از "ادبیات بسیار قوی در حمایت از اسرائیل و دوستی" رامنی استقبال کرد.»
به گزارش پایگاه 598 به نقل از جام نیوز، میت رامنی، عضو ارشد حزب جمهوری خواه امریکا، در سفر به سرزمین های اشغالی بر لزوم استفاده از همه گزینه ها برای تحت فشار قرار دادن ایران تاکید کرد.

 

 

خبرگزاری فرانسه (AFP) با اعلام این خبر می نویسد: میت رامنی -که امید راهیابی به کاخ سفید را دارد- روز یکشنبه در اورشلیم [قدس اشغالی]، به شدت از حق اسرائیل در استفاده از امکاناتش برای جلوگیری از دسترسی ایران به سلاح هسته ای دفاع کرد.

 

 

براساس این گزارش، رامنی گفت: ما باید همه اقدامات را برای بازداشتن حکومت ایران از مسیر هسته ایش به کار گیریم. اهرم های فشار دیپلماتیک و اقتصادی می توانند به ما کمک کنند اما در ارزیابی نهایی نباید هیچ گزینه ای کنار گذاشته شود.

 

 

خبرگزاری فرانسه افزود: اسرائیل که باور عمیقی وجود دارد که تنها دارنده زرادخانه های اتمی در خاورمیانه است هشدار داده، نمی توان گزینه نظامی برای جلوگیری از دستیابی ایران به توانایی ساخت سلاح هسته ای را کنار گذاشت. تهران تاکید دارد که برنامه هسته ایش صرفا برای اهداف صلح آمیز است.

 

 

این خبرگزاری ادامه داد: رامنی، اورشلیم را به عنوان پایتخت اسرائیل تایید کرد و این موضعی است که از سوی جامعه بین الملل پذیرفته نشده است. بنیامین نتانیاهو از "ادبیات بسیار قوی در حمایت از اسرائیل و دوستی" رامنی استقبال کرد اما صائب عریقات گفت، اظهارات این کاندیدای جمهوری خواه به صلح، امنیت و ثبات منطقه آسیب می زند.

 

 

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها