کد خبر: ۲۴۳۷۰۴
زمان انتشار: ۱۲:۳۳     ۲۶ مرداد ۱۳۹۳

به گزارش پایگاه 598، هفته سوم لیگ برتر در حالی برگزار شد که تیم‌های مربیان پرادعا کاری جز تساوی نداشتند و چیز خاصی نشان ندادند. تیمی مثل پیکان که هزینه‌های میلیاردی کرده در خانه حریف نفت مسجد سلیمان نشد و سایپا نیز مثل همیشه نه گلی به ثمر رساند و نه گلی دریافت کرد تا تیم آقا «معلم» حرفی برای گفتن نداشته باشد. منصور ابراهیم‌زاده با پیکان نیز توان پیروزی بر حریفی مثل نفت را ندارد و انگار نه نگار که تیمش را برای آسیایی شدن بسته است!

ابراهیم‌ز‌اده نفت را هم نبرد!

وقتی در فصل نقل و انتقالات پیکان با ابراهیم‌زاده بازیکن می‌خرید و میلیاردی هزینه می‌کرد خیلی‌ها این تیم را یکی از مدعیان اصلی می‌دانستند و تصور می‌کردند خودروسازان نیز یکی دیگر از تیم‌های پرقدرت لیگ خواهند بود. اما فعلا این اتفاق نیفتاده و ابراهیم‌زاده و شاگردانش هیچ حرفی برای گفتن ندارند و شاید اگر مهدی رحمتی را هم نداشتند همین دو مساوی را نیز کسب نکرده بودند.

وقتی تیم ابراهیم‌زاده لیگ را با شکست دو بر صفر مقابل سپاهان آغاز کرد خیلی‌ها این باخت را به حساب کادر فنی جدید ننوشتند چون اعتقاد داشتند امتیاز دادن به سپاهان پرمهره نباید ملاک ارزیابی یک تیم باشد و باید چند هفته‌ای صبر کرد. اما در هفته دوم این تیم حریف سایپا نشد و به سختی با یک امتیاز زمین را ترک کرد تا به هفته سوم برسد. در هفته سوم نفت کم‌بضاعت حریف پیکان بود و از این لقمه حاضرتر گیر ابراهیم‌زاده نمی‌آمد که بخواهد در انتظارش بماند.

خیلی‌ها پیکان را در بازی با نفت از پیش برنده می‌دانستند ولی این اتفاق رخ نداد و میلیاردی‌ها خودروسازان حریف میلیونی‌های نفت نشدند تا کار ابراهیم‌زاده برای ادامه لیگ بسیار سخت‌تر شود. وقتی تیمی نه سپاهان مدعی را می‌تواند ببرد و نه نفتی را که هفته گذشته در خانه سه بر صفر مغلوب پدیده شده بود، پس کدام تیم را باید ببرد؟ تیم ابراهیم‌زاده فوتبال زیبا هم بازی نمی‌کند که حداقل مسئولان باشگاه و هواداران دلشان خوش باشد تیمشان بدشانس است و توپ‌هایشان تبدیل به گل نمی‌شود.

جلالی رقیب اصلی ابراهیم‌زاده

اما تنها پیکان نیست که این شرایط را دارد و سایپا نیز از رقیب خودروسازش عقب نمانده و تیم مجید جلالی هم نه توان گل زدن دارد و نه به حریفانش فرصت گلزنی می‌دهد. جلالی که منتقد شماره یک کارلوس کی روش است و از بازی‌های دفاعی تیم‌ملی در جام‌جهانی نیز رضایت نداشت ظاهرا از او الگوبرداری کرده و فقط برای گل نخوردن تیمش را به مصاف حریفان می‌فرستد. اما این کجا و آن کجا! وقتی مربی تیمی در لیگ ایران آن هم در سه مسابقه نمی‌تواند حتی یک گل بزند چگونه از تیمی انتقاد می‌کرد که در جام‌جهانی به میدان می‌رفت و رقیبان پرقدرتی را پیش رویش می‌دید؟!

چه مهاجمانی جذب کرده جلالی!

مجید جلالی از مهاجمانش ناراحت است و مدعی شده که باید فکری به حال آنها کند. وقتی در فصل نقل و انتقالات او به سراغ مهاجمان مازاد و گل نزن رفت و سیدصالحی، میداوودی و نزهتی را به خدمت گرفت همان موقع خیلی‌ها از جلالی انتقاد کردند که چرا این مربی مهاجمانی را جذب کرده که هر سه نفرشان روی هم رفته در لیگ سیزدهم تنها 10 گل به ثمر رسانده بودند. البته در جذب این نفرات هم بی‌تقصیر نبود چون تیمی که سجاد شهباززاده گل زن را از دست می‌دهد باید یک مهاجم گلزن بگیرد نه بازیکن بی‌تیم را. در هر حال تیم‌های ابراهیم‌زاده و جلالی اصلا نتایج خوبی کسب نکرده‌اند و روی هم رفته از شش بازی تنها پنج امتیاز گرفته‌اند که باید دید دو باشگاه به این مربیان چند هفته فرصت می‌دهند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها