کد خبر: ۲۴۳۶۶۸
زمان انتشار: ۱۲:۰۰     ۲۶ مرداد ۱۳۹۳
مربی سابق پرسپولیس از قول دایی گفت که «در دقیقه 90 چند تا از بازیکنان اصلی ام رفته اند و با مشکلاتی مواجه شده ام.»

به گزارش پایگاه 598 به نقل از جام نیوز، محسن عاشوری روز گذشته در قامت کادر فنی تیم خونه به خونه بابل به ورزشگاه درفشی فر آمد و در کنار فرشاد پیوس مقابل تیم سابقش قرار گرفت.

 

عاشوری در خصوص تیمش می گوید: «به تازگی تمرینات  قدرتی و هوازی شدیدمان را تمام کرده ایم و کم کم شروع کرده ایم به کار با توپ و بازی های تدارکاتی. قرار است روز چهارشنبه هم با استقلال بازی کنیم.»

 

وی ادامه می دهد: «تیم ما تیم جوانی است که 99 درصد بازیکننش را نفرات بومی تشکیل می دهند چون از ابتدا برنامه ریزی باشگاه مبنی بر استفاده از نفرات بومی بوده است. البته خوشبختانه مازندارن پر از استعداد و بازیکن است و از این لحاظ مشکلی نیست کما اینکه همین امروز من می دیدم که نصف تیم پرسپولیس بازیکنان مازندرانی اند منتهی ما باید منتظر باشیم تا تیم های لیگ یکی بازیکنان مد نظر خود را جذب کنند و بعد ما اقدام کنیم چون هنوز 9-8 جای خالی داریم و هنوز تیم مان بسته نشده است.»

 

عاشوری که برای اولین بار با پیوس همکاری می کند در خصوص بازی روز گذشته پرسپولیس مقابل ذوب آهن می گوید: «ذوب آهن تیم بسیار خوبی است و خط هافبک آنها یکی از برترین خطوط هافبک لیگ به حساب می آید. من امروز به علی دایی گفتم که چند تا بازیکن لازم دارد اما او هم حق دارد و می گفت در دقیقه 90 چند تا از بازیکنان اصلی ام رفته اند و با مشکلاتی مواجه شده ام.»

 

عاشوری در خصوص بازی تدارکاتی با ذخیره های پرسپولیس می گوید: «با اینکه بازیکنان ما جلسات تمرینی کمی را به کار با توپ اختصاص داده بودند خوب کار کردند و نشان دادند می توانند حرف هایی برای گفتن داشته باشند و مدعی صعود به لیگ یک باشیم.»

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها