کد خبر: ۲۴۳۵۵۸
زمان انتشار: ۰۱:۱۰     ۲۶ مرداد ۱۳۹۳
محمدرضا خانزاده مدافع جوان پرسپولیس تهران فصل گذشته درحالی‌که در میانه‌ی لیگ سیزدهم از پرسپولیس بطور قرضی راهی ذوب‌آهن شد که سبزپوشان اصفهانی برای فرار از سقوط می‌جنگیدند و در مرکز خط دفاع نیاز به یک ستون محکم داشتند و به سراغ خانزاده‌ای آمدند که در پرسپولیس با وجود سد محکمی همچون سیدجلال حسینی به چشم نمی‌آمد و با وجود حسین ماهینی آماده نیز فرصتی برای حضور در پست دفاع راست نمی‌یافت.

خانزاده راهی اصفهان شد و به تیم بحران‌زده‌ی ذوب‌آهن پیوست و اتفاقا با نمایش‌های درخشان او بود که ذوب‌آهن در نهایت در رده‌ی سیزدهم جای گرفت و از سقوط گریخت. مدافع محبوب کی‌روش آلترناتیو دوم مهرداد پولادی در جام جهانی 2014 شد و در سایه روشن مصدومیت هاشم بیگ‌زاده مجوز حضور در برزیل را یافت و به همراه تیم ملی راهی شد، هرچند تنها عضو توریست تیم ملی در جام جهانی بود.

محمدرضا در آستانه‌ی لیگ چهاردهم به شدت مورد توجه یحیی گل‌محمدی قرار داشت، اما او علی‌رغم روزهای خوب خود در فولادشهر باید به تهران بازمی‌گشت و دیگر فرصت حضور نداشت. او در آغاز لیگ چهاردهم در غیاب حسین ماهینی در دفاع راست بکار گرفته شد، در دیدار برابر ذوب‌آهن با حضور ماهینی نیز جایگاه خود در ترکیب اصلی را تثبیت شده دید و با پیراهن پرسپولیس در یک قاب در کنار هم‌تیمی‌های سابق خود قرار گرفت تا میزان علاقه‌ی خود به تیم سابق خود را نشان دهد و در آزادی میزبان خوبی برای دوستان قدیمی خود باشد.

چقدر لیگ برتر برخوردهای زیبا و دوست‌داشتنی خانزاده را کم دارد، رقابت در کنار رفاقت.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها