کد خبر: ۲۴۳۵۱۱
زمان انتشار: ۲۱:۵۹     ۲۵ مرداد ۱۳۹۳
به گزارش پایگاه 598، مهرداد اولادی در خصوص شرایط تیم ملوان اظهار داشت: «تیم ملوان در هر سه بازی خیلی خوب بازی کرده و حقش بیش از این بوده که تا به حال به دست آورده. متاسفانه خود من یک مقدار دیرتر از سایرین به تیم اضافه شدم، اما هفته به هفته بهتر می شوم و مطمئن باشید هفته های آینده شاهد گلزنی های من خواهید بود. از همین حالا قول می دهم که اولین گلم را به پرسپولیس بزنم.»

 

وی افزود: «در بازی با تراکتور پشت مهاجم بازی می کردم و موقعیت چندانی نصیب من نشد.»

 

اولادی درباره بازی با تراکتورسازی بیان داشت: «بازی خوبی بود و ما از تراکتور نیز بهتر بودیم و آنها را در زمین خود تحت فشار قرار دادیم. تراکتوری ها جدای از دست دادن ضربه پنالتی، از تک موقعیت خود استفاده کردند و گل برتری را زدند.»

 

مهاجم ملوان در این خصوص که چرا جدای از سایر بازیکنان و به تنهایی سفر می کند، عنوان کرد: «بعضی سفرها در مسیر طولانی که با اتوبوس صورت می گیرد به خاطر اینکه سفر با اتوبوس باعث سردرد و سرگیجه و همچنین اختلالات گوارشی من می شود و پزشک تیم هم این مساله را تایید کرده، ضمن هماهنگی و کسب اجازه از سرمربی تیم از طریق دیگری به مقصد می روم. همانطور که در استقلال و پرسپولیس هم که بودم با اتوبوس مسافرت نمی کردم.»

 

وی ادامه داد: «سفر با هواپیما ضمن اینکه این حالت برایم اتفاق نمی افتد، استراحت بیشتری هم می کنم و در بازی ها هم سرحال تر و بهتر ظاهر می شوم.»

 

اولادی در خصوص بازی با پرسپولیس هم گفت: «پرسپولیس تیم بزرگ و پرطرفداری است که همیشه پرسپولیس است، من برای این بازی انگیزه دارم و همانطور که گفتم مطمئن باشید که به پرسپولیس گل می زنم.»

کاپ
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۱
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها
پر طرفدار ترین ها