کد خبر: ۲۴۳۳۵۳
زمان انتشار: ۱۲:۱۲     ۲۵ مرداد ۱۳۹۳
دروازه بان محبوب پرسپولیس گفت: «من پرسپولیس را به شدت دوست دارم و حتی در بازی‌هایی که روی نیمکت هستم نمی‌توانم حرص و جوش نخورم.»

به گزارش پایگاه 598 به نقل از روزنامه خراسان، مصاحبه هفته گذشته نیلسون بعضی از مسئولان باشگاه پرسپولیس را شاکی کرد. نیلسون گفته بود این پرسپولیس شانس قهرمانی ندارد و... .

 

البته همه می‌دانند که سنگربان برزیلی چه تعصبی به تیمش دارد و اگر حرفی می‌زند از سر دلسوزی است. اتفاقا دایی هم خیلی تلاش و پشتکار نیلسون را دوست دارد.

 

سنگربان 36 ساله پرسپولیس در مورد مصاحبه هفته گذشته‌اش گفت: «شاید چون در مورد اسپانسر باشگاه صحبت کردم بعضی‌ها ناراحت شدند ولی من پرسپولیس را به شدت دوست دارم و حتی در بازی‌هایی که روی نیمکت هستم نمی‌توانم حرص و جوش نخورم. اگر حرفی هم می‌زنم یا وسط زمین داد می‌زنم به خاطر علاقه‌ام به پرسپولیس است.»

 

وی در خصوص مشکلات مالی سرخپوشان گفت: «همه چیز باید جای خودش باشد تا پرسپولیس به موفقیت برسد. آقای دایی فقط مسئول مسائل فنی است و نمی‌تواند پول بیاورد. متاسفانه ما یک‌سری مشکلات داریم ولی همه بچه‌ها امیدوارند این مشکلات حل شود. سال گذشته اگر مشکل مالی، اعتصاب و ... نبود شاید پرسپولیس قهرمان می‌شد.»

 

نیلسون افزود: «ما در بازی هفته 29، 2-یک از راه‌آهن پیش بودیم اما در دقایق پایانی بازی 2-2 شد و به اعتقاد من همان‌جا جام را از دست دادیم در حالی که استحقاق قهرمانی را داشتیم.»

 

دروازه بان در ادامه گفت: «من به خاطر خودم حرف نمی‌زنم و هر چه می‌گویم به خاطر پرسپولیس است. شاید نباید هر حرفی را بزنم ولی باور کنید خیلی به تیمم تعصب دارم و امیدواریم چرخ‌های پرسپولیس همیشه خوب بچرخد. ما 3 بازی را پشت سر گذاشتیم اما هنوز راهی طولانی در پیش است و باید با قدرت به کارمان ادامه دهیم.»


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها