کد خبر: ۲۴۳۳۰۰
زمان انتشار: ۱۱:۰۸     ۲۵ مرداد ۱۳۹۳
مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌ھای پزشکی چھارمحال و بختیاری از مصدوم شدن پنج نفر در اثر تصادف در محور لردگان خوزستان در این استان خبر داد.
 فرامرز شاهین امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد، اظهار داشت: برخورد دو دستگاه خودرو سواری پراید و پژو در محور ارتباطی لردگان به خوزستان حوالی روستای شیرانه در شب گذشته پنج مصدوم بر جای گذاشت.

وی افزود: بعد از وقوع این حادثه موضوع از طریق تلفن 115به مرکز پیام شهرستان لردگان اطلاع داده شد و بلافاصله دو دستگاه آمبولانس به محل حادثه اعزام شدند.

شاهین بیان داشت: کارشناسان فوریت‌های پزشکی پس از حضور در محل حادثه اقدامات درمانی اولیه را برای مصدومین حادثه انجام داده و آن‌ها را به بیمارستان شهداء لردگان منتقل کردند.

مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌ھای پزشکی چھارمحال و بختیاری گفت: بعد از انتقال مصدومان به بیمارستان لردگان از حال مصدومان هنوز خبری به دست ما نرسیده و به محض اطلاع از حال آن‌ها برای آگاهی عموم مردم حتما اطلاع‌رسانی خواهیم کرد.

این مسئول متذکر شد: با توجه به اینکه محور لردگان بروجن خوزستان یکی از پرترددترین محورهای ارتباطی کشور است و بر همین اساس از تمام رانندگان خواهش داریم با رعایت تمام نکات فنی و با حداقل سرعت مجاز در این جاده رانندگی کنند تا دیگر شاهد این‌گونه اتفاق‌ها نباشیم.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها