کد خبر: ۲۴۳۱۰۰
زمان انتشار: ۱۲:۲۳     ۲۴ مرداد ۱۳۹۳

یحیی گل محمدی در نشست خبری قبل از بازی تیمش مقابل پرسپولیس عنوان کرد:ابتدا به محمود خوردبین بابت درگذشت برادرش تسلیت می گویم.من می دانم فردا یک بازی حساس داریم شرایط هر دو تیم در جدول خوب نیست و تیمی که 3 امتیاز را بگیرد جهش خوبی در جدول برای ادامه لیگ خواهد داشت.  ما طی روزهای گذشته تمرینات خوبی داشتیم هر چند به دلیل تغییراتی که در کادر بازیکنان خود داشتیم کمی با تاخیر به هماهنگی رسیدیم. درباره پرسپولیس هم می دانم آنها با توجه به شرایطی که در دو هفته اخیر داشتند با تمام قوا می آیند در برابر هواداران خود بازی کرده و همین هم کار ما را سخت می کند.

سرمربی ذوب آهن  درباره بازیکنان مصدوم ذوب آهن گفت: تنها رجب زاده مصدوم است بقیه بازیکنان برای بازی آماده هستند.

 گل محمدی درباره حواشی به وجود آمده برای پیام صادقیان اظهار داشت: ما به حاشیه های باشگاه پرسپولیس مانند اتفاقاتی که برای پیام صادقیان افتاد کاری نداریم. از بچه هایم خواسته ام با تمام قوا بازی کنند تا به سه امتیاز این بازی برسیم.

وی درباره استفاده از کمک داور اردبیلی در بازی پرسپولیس و ذوب آهن خاطرنشان کرد:من از این موضوع اطلاعی نداشتم.با این وجود اطمینان دارم داوران شرافت خود را زیر سوال نمی برند.باید به داوران اعتماد کنیم و این صحبت ها درست نیست.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها