کد خبر: ۲۴۲۹۴۷
زمان انتشار: ۱۱:۴۴     ۲۳ مرداد ۱۳۹۳
مدافع فصل پیش استقلال خوزستان گفت: در فصل نقل و انتقالات اكثر مديران، اسير بازارگرمي ها می شوند و بازيكني كه 100 ميليون مي‌ارزد را به قيمت 700 ميليون خريداري می كنند.»

به گزارش پایگاه 598 به نقل از جام نیوز، سهراب بختیاری‌زاده که سابقه سال‌ها بازی در استقلال تهران و تیم‌ملی را در کارنامه‌اش دارد، می‌گوید هنوز احساس بازنشستگی نمی‌کند و می‌خواهد امسال در لیگ برتر دوباره به میدان برود. با او هم‌صحبت شدیم:

 

* در حال حاضر مشغول چه كاري هستي؟ برنامه‌ات براي آينده چيست؟

- به صورت انفرادي تمرين مي‌كنم تا شرايط بدني‌ام را در سطح ايده‌آل نگه دارم.

 

* مگر قصد داري همچنان بازي كني؟

- بله بازيكن آزاد هستم. تمرين مي‌كنم تا در صورت امكان اگر تيمي پيشنهاد دهد، دوباره به ليگ برتر برگردم و بازي كنم.

 

*‌ ما فكر مي‌كرديم قصد داري به جرگه مربيان بپيوندي؟

- هنوز كمي برايم زود است. براي مربي شدن هنوز وقت دارم.

 

* شرايط حال حاضر فوتبال ما را چطور ارزيابي مي‌كني؟

- مشكلات در فوتبال ما زياد است. متأسفانه در فوتبال ما تلاشي براي آموزش و حفظ استعدادها صورت نمي‌گيرد. فوتبال‌مان آماتور است اما پول‌هاي كلان در حد حرفه‌اي رد و بدل مي‌شود. اصول باشگاهداري رعايت نمي‌شود. در كل مشكل زياد داريم كه اكثراً ريشه‌اي است.

 

* سهراب اگر 24، 25 ساله بود، در اين فوتبال چقدر بايد مي‌گرفت؟

- بحث من نيست. گرفتن پول زياد، لياقت مي‌خواهد. متأسفانه هميشه در فصل نقل و انتقالات برخي‌ها به صورت عمدي آشوب راه مي‌اندازند و كاري مي‌كنند كه اكثر مديران ما كه فوتبالي هم نيستند، اسير بازارگرمي‌ها شوند و بازيكني كه 100 ميليون مي‌ارزد را به قيمت 700 ميليون خريداري كنند. اين ارقام به صورت حباب بالا رفته و واقعي نيست. اگرچه معتقدم هستند فوتباليست‌هايي كه واقعاً ارزش مالي زيادي دارند و انصافاً باكيفيت هم هستند.

 

* به عنوان يكي از بازيكنان قديمي استقلال تهران شرايط اين تيم را در ليگ برتر چطور مي‌بيني؟

- استقلال ليگ را خوب شروع كرده و با وجود اينكه زياد هم قشنگ بازي نمي‌كند ولي 2 برد كسب كرده و خودش را به عنوان مدعي درجه يك قهرماني مطرح كرده است.

 

* يعني اين استقلال مدعي عنوان قهرماني است؟

- من مي‌گويم استقلال و پرسپوليس، ليگ شروع نشده مدعي قهرماني هستند مگر اينكه شرايط بدي پيدا كنند و از لحاظ فني دچار مشكل شوند.

 

* بازي استقلال و سپاهان را در هفته سوم چطور مي‌بيني؟

- بازي بسيار سختي براي هر دو تيم است. سپاهان در اصفهان مي‌تواند كارهاي بزرگي انجام دهد اما به‌هرحال استقلال هم روحيه خوبي دارد و به واسطه كسب 2 برد پي‌درپي باانگيزه است. نمي‌توان گفت كدام تيم برنده مي‌شود اما به‌هرحال بازي خوبي از آب درخواهد آمد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها