کد خبر: ۲۴۲۷۵۲
زمان انتشار: ۲۱:۳۹     ۲۲ مرداد ۱۳۹۳
به گزارش پایگاه 598، فيليپ لام، کاپيتان تيم فوتبال بايرن مونيخ با تمجيد از مهاجم لهستاني اين تيم که در فصل نقل‌و‌انتقالات تابستاني 2014 از دورتموند به جمع باواريايي‌ها اضافه شد، به روزنامه «Munchner Merkur» چاپ مونيخ گفت: در حال حاضر اگر لواندوفسکي بهترين مهاجم جهان نباشد يکي از بهترين‌ مهاجمان دنياست. او جانشين خيلي خوبي براي ماريو ماندزوکيچ است و به نظرم خيلي زود در ترکيب بايرن مونيخ جا مي‌افتد. بايرن ترکيب فوق‌العاده‌اي دارد و به لحاظ کيفي هيچ ضعفي ندارد.

به نقل از تسنيم، انتظار مي‌رود لواندوفسکي در نخستين بازي رسمي‌اش براي اين تيم در سوپرجام آلمان مقابل دورتموند، تيم پيشين خود به ميدان برود. اين بازي قرار است از ساعت 20:30 امشب به ميزباني زردپوشان وستفالن در ورزشگاه سيگنال ايدوناپارک برگزار شود.

مدافع باواريايي‌ها که فصل گذشته با سرخپوشان مونيخ قهرماني در رقابت‌هايي همچون بوندسليگا و جام حذفي آلمان را تجربه کرده است، تصريح کرد: واقعاً به قهرماني عادت کرده‌ام و انگيزه لازم براي تکرار اين موفقيت‌ها را دارم. پيروزي هدف ماست. اگر همانند سال گذشته در بوندس‌ليگا بازي کنيم اطمينان دارم مي‌توانيم قهرماني‌مان را در اين رقابت‌ها تکرار کنيم.

لام 30 ساله چندي پيش پس از قهرماني آلمان در جام جهاني 2014 برزيل از بازي‌هاي ملي خداحافظي کرد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها