کد خبر: ۲۴۲۷۴۷
زمان انتشار: ۲۱:۳۸     ۲۲ مرداد ۱۳۹۳
به گزارش پایگاه 598، دومين دوره رقابت هاي فوتبال نونهالان آسيا امروز در همدان به کار خود پايان مي دهد؛ بازي‌هايي که شايد نام زير 14 سال گذاشتن روي آن فقط صوري بود و در عمل خيلي از تيم‌هاي حاضر تا دلتان بخواهد بازيکنان بالاي 14 سال داشتند.

به گزارش ايسنا، اين را سرمربي تيم ملي نونهالان کشورمان پس از بازي با کره شمالي اعلام کرد و گفت يک بازيکن زير 14 سال نمي‌تواند از فاصله 60 متري توپ را بچسباند به تور دروزاه حريف!

عربستان در ميان تيم‌هاي حاضر در بازي‌ها از همه بيشتر دست به جيب کرد. سعودي‌ها براي اين بازي‌ها دو ماه در اسپانيا اردو زده بودند. آن‌ها تنها تيمي بودند که با پرواز اختصاصي به همدان آمدند و برگشتند.

نکته جالب درخصوص تيم ملي عربستان اين است که در مدت زمان حضور خود در همدان نزديک به 35 ميليون تومان آجيل خريداري کرده‌اند که در نوع خود جالب توجه است.

شميل کميل ناظر کنفدراسيون فوتبال آسيا که هميشه به همدان لطف داشته و اين شهر را خانه دوم خود مي‌داند به ميزباني اين رقابت‌ها نمره قبولي داده تا همدان براي گرفتن ميزباني‌هاي بزرگ‌تر خود را مهيا کند.

کميل از ديدن ويژه نامه‌اي که توسط چندتن از ورزشي‌نويسان استان همدان براي اين بازي‌ها به چاپ رسيده حسابي سر ذوق آمده و چند شماره از آن را به AFC ارسال کرده است.

پورشاتان کاتل مدير امور رسانه‌اي اين دوره از بازي‌ها از تلاش خبرنگاران همداني در تمامي بازي‌ها و نشست‌هاي خبري تقدير و قول اهداي يک هديه ويژه به ورزشي نويسان و عکاسان را داده است.

البته مدير رسانه‌اي AFC در نشست‌هاي خبري محدوديت قائل مي شد و به خبرنگاران فقط اجازه پرسيدن سه سوال را مي‌داد.

آرامگاه باباطاهر، بوعلي سينا و گنجنامه همدان بيشترين مناطق گردشگري مورد استقبال تيم‌ها و عوامل اجرايي مسابقات بود.

قرار است امشب آيين اختتاميه رقابت‌ها در استاديوم حاجي بابايي همراه با آتش بازي باشد. علي کفاشيان رئيس فدراسيون فوتبال که درگير جلسات مختلف با رئيس فدراسيون فوتبال ژاپن است در صورت مهيا شدن مقدمات براي حضور در مراسم اختتاميه به همدان مي آيد.

کفاشيان شب گذشته در تماس تلفني با افتخاري مديرکل ورزش و جوانان استان همدان قول داده در صورت امکان به همدان بيايد.

اين بازي ها امروز در حالي به پايان مي رسد که تيم هاي تايلند و تيمور شرقي ضعيف‌ترين خط دفاعي مسابقات را در اختيار دارند.

همچنين محمدعلي خديم با چهار گل در صدر جدول بهترين گلزنان اين بازي‌ها قرار گرفته و امروز اين شانس را دارد تا به تعداد گل‌هاي خود بيفزايد.

بيشترين تعويض در مجموع مسابقات در اختيار کره جنوبي، تيمور شرقي و تايلند بوده و کره شمالي نيز کمترين تعويض‌ها را داشته است.

به اعتقاد کارشناسان حاضر در مسابقات گل "کيم پوک يوک" مدافع کره شمالي به ايران از فاصله 55 متري زيباترين گل مسابقات لقب گرفته است.

بازي فينال اين رقابت‌ها امروز ساعت 18 بين عراق و کره شمالي در مريانج همدان برگزار مي‌شود.
اخبار ویژه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها
پر طرفدار ترین ها