کد خبر: ۲۴۲۵۸۱
زمان انتشار: ۱۱:۱۵     ۲۲ مرداد ۱۳۹۳
ملی پوش سپاهان گفت: «پیشنهادی که دوست داشته باشم و برای قبول آن مشتاق و علاقه مند باشم به دستم نرسید. دوست دارم حضور در یک تیم بزرگ اروپایی را تجربه کنم.»
به گزارش پایگاه 598 به نقل از فوتبال ایران،احسان حاج صفی بازیکن جوان سپاهان این روزها در پست هافبک دفاعی خیلی خوب ایفای نقش می کند و توانسته است جای خالی امید ابراهیمی را به خوبی پر کند،همان پستی که هواداران و کادر فنی تیم نگرانش بودند و فکر نمی کردند که حاج صفي اینطور این خلاء را پر کند.

 

حاج صفي در مورد بازي با استقلال در هفته سوم و مسائل مختلف ديگر به سوالات پاسخ مي دهد.

 

* در آستانه بازی با استقلال شرایط سپاهان را چطور می بینی؟

- در چند روز گذشته خیلی خوب تمرین کرده ایم. می دانیم که چه بازی حساس و مهمی در پیش داریم و همین باعث شده تا بازیکنان تیم مان با انگیزه تر از قبل تمرین کنند.

 

* جنگ دو تیم هم که برای صدرنشینی خواهد بود،درست است؟

- ما كه فعلا صدرنشين هستيم ولي همين جنگ صدرنشيني همین باعث شده تا هر دو تیم نگاه ویژه ای به این بازی داشته باشند. البته بازی دو تیم سپاهان و استقلال چند سال است که دیگر جز مهمترین بازی های لیگ شده است.

 

* پیش بینی ات از نتيجه بازی چیست؟

- برای هر دو تیم بازی سختی را پیش بینی می کنم اما استقلالی ها باید قبول کنند که این دیدار برای آنها سخت تر خواهد بود. هواداران هیچ وقت ما را در چنین بازی مهمی و دیگر دیدارها تنها نگذاشته اند. بدون شک با تشویق ها و حمایت هایشان روز سختی را برای آبی پوشان رقم خواهد زد. از طرفی تیم مان هم خیلی آماده است و دنبال این هستیم تا سخت ترین روز استقلال در نیم فصل اول را برایشان رقم بزنیم. نه 3 امتیاز را به استقلال خواهیم داد و نه صدر جدول را!

 

* تو باید جاسم كرار را در این بازی مهار کنی،بازیکنی که در دو بازی گذشته استقلال خودش را به عنوان یکی از بهترین های این تیم معرفی کرده است.

- تمام سعی ام را می کنم تا خط هافبک استقلال را از کار بیندازم. سخت است اما با تلاشم می توانم این کار را انجام بدهم.

 

* لیگ را خیلی خوب و طوفانی شروع کردید.چقدر امیدوار به حفظ این روند هستی؟

- هدف گذاری مان برای فصل جدید، جبران ناکامی های فصل گذشته است. در لیگ سیزدهم اصلا سپاهانی نبودیم که انتظارش را داشتیم و مسایل زیادی هم باعث آن شد. اما این فصل دیگر اجازه نمی دهیم که چیزی سد راهمان و مانع از قهرمانی سپاهان شود. تیمی داریم که می تواند با اختلاف زیادی نسبت به دیگر رقیبانش، لیگ را فتح کند.

 

* بحث لژیونر شدنت به کجا رسید؟

- فعلا منتفی است تا ببینم در آینده چه پیش می آید. فرصت برای لژیونر شدنم زیاد است و در حال حاضر فقط فکر سپاهان هستم.

 

* پیشنهاد که داشتی، چرا قبول نکردی؟

- به هر حال فقط من تصمیم گیرنده نیستم و مدیران باشگاه هم هستند. ضمن اینکه پیشنهادی که دوست داشته باشم و برای قبول آن مشتاق و علاقه مند باشم به دستم نرسید. دوست دارم حضور در یک تیم بزرگ اروپایی را تجربه کنم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها