کد خبر: ۲۴۲۴۰۵
زمان انتشار: ۲۰:۴۳     ۲۱ مرداد ۱۳۹۳
به گزارش "ورزش سه"، علي کريمي ظهر دوشنبه، اولين جلسه خود را در کميته انضباطي و براي پيگيري طلبش از اين باشگاه برگزار کرد. در اين جلسه، نماينده باشگاه تراکتورسازي حاضر نشد اما مستنداتي را به کميته انضباطي ارائه داده بود با اين مضمون که علي کريمي، مبلغي در حدود 128 ميليون به باشگاه تبريزي بدهکار است. از طرفي علي کريمي مدعي بود که حدود 360 ميليون از تراکتورسازي طلب دارد و بايد هر چه زودتر اين پول به حسابش واريز شود.

بدهي 128 ميليوني علي کريمي به باشگاه تراکتورسازي، تعجب جادوگر را به همراه داشت. او نمي‎دانست چرا و به چه دليل به اين باشگاه بدهکار است. وقتي کريمي از کميته انضباطي دليل بدهي اش را جويا شد، با مستنداتي روبرو شد که تعجبش را بيشتر مي کرد.

اما دليل جريمه باشگاه تراکتورسازي يک نکته جالب است. آنها مدعي اند که کريمي در يک خبرگزاري اين جملات را به زبان آورده:« ببينيد اول مديرعامل تان مي ماند، بعد به من بگوييد بمانم يا نه» اين دو جمله، گويا براي کريمي خيلي گران تمام شده و او را بدهکار باشگاه کرده است!

علي کريمي در گفتگوي اختصاصي با ورزش سه مي گويد: « من که اين حرف را نزده ام اما اگر هم زده باشم بايد اينقدر جريمه شوم؟ تازه اين جريمه جدا از جريمه 15 درصدي پايان فصل است! تعجب مي کنم از اين اتفاقاتي که در فوتبال ما رخ مي دهد. من منتظر جلسه دوم مي مانم تا تکليفم را مشخص کنم. خوشبختانه مسئولان کميته انضباطي هم در جريان همه مسائل هستند . ضمن اينکه من هم تا آخر اين داستان را پيگيري مي کنم تا حقيقت روشن شود.»
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها