کد خبر: ۲۴۲۳۹۶
زمان انتشار: ۲۰:۴۰     ۲۱ مرداد ۱۳۹۳

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از سايت فدراسيون فوتبال، جلسه هيات رئيسه سازمان ليگ فوتسال صبح امروز با حضور علي کفاشيان، رئيس فدراسيون فوتبال برگزار شد. در اين نشست که همه اعضاي هيات رئيسه و افتخاري، رئيس کميته فوتسال حاضر بودند، علي کفاشيان از اعضا خواست تمام تلاش خود را در جهت افزايش جايگاه جهاني فوتسال ايران انجام دهند.

جلسه هيات رئيسه سازمان ليگ فوتسال با حضور کفاشيان، افتخاري، غفاري، منصوري، نجاريان، طاهري، حسين زاده و جابري صبح امروز در محل روابط عمومي فدراسيون برگزار شد.

رئيس کميته فوتسال در ابتدا ضمن قرائت دستور جلسه اعلام کرد که مسابقات ليگ برتر فوتسال 13 شهريور ماه آغاز خواهد شد و همه اعضاي هيات رئيسه در تلاش براي برنامه ريزي منظم تر اين مسابقات در فصل جاري هستند.

وي در ادامه گفت: با توجه به موافقت و مساعدت فدراسيون فوتبال، کار ساختمان کميته فوتسال در آينده نزديک آغاز مي شود. ضمن اينکه در نشست هاي قبلي و در جهت افزايش سطح ارتقاي اين رشته درخواست پخش مستقيم مسابقات ليگ برتر فوتسال را به صداوسيما داده ايم.

افتخاري تصريح کرد: اميدواريم تا براي ارتقاي سطح کيفي مسابقات و حضور و گرايش بيشتر جوان ها به اين رشته پرطرفدار و زيبا، اسپانسر اين مسابقات را جذب کنيم. جذب اسپانسر و هزينه کردن در زيرساخت اين رشته ورزشي مي تواند آينده آن را در آينده تضمين کند.

کفاشيان صحبتهاي خود را با تشکر از زحمات هيات رئيسه سازمان ليگ فوتسال آغاز کرد و گفت: با توجه به صحبتهاي قبلي مطرح شده از کميته حقوقي و تدوين مقررات خواسته ايم تا با اعمال تغييرات در اساسنامه و مطابق با عرف هاي بين المللي زمينه ارتقاي فوتسال را تا نايب رئيسي فدراسيون مهيا کند.

وي افزود: فوتسال ايران در جهان شناخته شده است و بايد در جام جهاني آينده از نام ايران دفاع کنيم. تغيير نگاه عموم مردم جامعه و جهان به اين رشته با توجه به برنامه ريزي‌هاي خوب و مستمر شما بستگي دارد.

رئيس فدراسيون از اعضا خواست تا مانند گذشته مصوبات هيات رئيسه را در اختيارش قرار دهند تا از آخرين تصميمات مطلع باشد و از آنها خواست تا از هيچ کوششي براي توسعه اين رشته ورزشي دريغ نکنند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها