کد خبر: ۲۴۲۳۷۵
زمان انتشار: ۲۰:۳۳     ۲۱ مرداد ۱۳۹۳
به گزارش پایگاه 598، زلاتان ابراهيموويچ نتوانست همراه کشورش جواز حضور در جام‌جهاني برزيل را به دست آورد. او حالا تمام هزينه‌هاي تيم معلولان ذهني کشورش را پرداخت کرد تا اين تيم در جام‌جهاني معلولان ذهني که در برزيل برگزار مي‌شود، شرکت کند.

به نقل از ايسنا، تيم معلولان ذهني سوئد توانست جواز حضور در رقابت‌هاي جام‌جهاني معلولان را که در کشور برزيل برگزار خواهد شد، به دست آورد ولي نتوانست هزينه 150 هزار دلاري براي حضور در اين رقابت‌ها را پرداخت کند. در روز‌هاي گذشته کيم کالستروم و يوهان الماندر، بازيکنان سابق اين کشور کفش و پيراهن خود را به مزايده گذاشتند تا هزينه اين تيم را پرداخت کنند که البته موفق نبودند.

مهاجم سوئدي پاري‌سن‌ژرمن پس از آن که متوجه شرايط مالي تيم معلولان ذهني کشورش شد تمام 150 هزار دلار مورد نياز اين تيم را پرداخت کرد تا تيم معلولان ذهني سوئد بتواند در جام‌جهاني شرکت کند. او همچنين ديداري نيز با اعضاي اين تيم داشت و براي آنها آرزوي موفقيت کرد.

ابراهيموويچ در گفت‌وگو با سايت فدراسيون فوتبال سوئد گفت: همه، صرفنظر از جنسيت و توانايي بايد بتوانند فوتبال بازي کنند. وقتي نتوانستم همراه سوئد در جام‌جهاني برزيل حاضر باشم خيلي تاسف خوردم و ناراحت شدم و به خودم گفتم هر طور شده بايد به اين تيم کمک کنم تا در جام‌جهاني بازي کند. خيلي خوشحالم که بازيکنان معلولان ذهني سوئد تجربه حضور در جام‌جهاني را به دست مي‌آورند. براي آنها خيلي خوشحالم.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها