کد خبر: ۲۴۲۳۶
زمان انتشار: ۱۳:۴۸     ۰۲ آبان ۱۳۹۰
رئیس سازمان تعزیرات تهران از جریمه سه میلیاردی یک شرکت بزرگ دولتی پخش فرآورده‌های نفتی به اتهام گرانفروشی و همچنین جریمه نیم میلیاردی یک قاچاقچی لباس خارجی خبر داد.

نظر علی حاجی پاشا در گفتگو با مهر، با بیان اینکه سازمان حمایت از حقوق مصرف کنندگان و تولیدکنندگان علیه یک شرکت بزرگ دولتی پخش فرآورده های نفتی به دلیل  گرانفروشی محصولات تولیدی به سازمان تعزیرات شکایت کرده بود گفت: این گرانفروشی بدون اخذ مجوز از مراجع ذیصلاح بود که پس از رسیدگی قانونی و اخذ اظهارات مدیرعامل شرکت یاد شده اتهام منتسبه محرز تشخیص داده شد و متهم به پرداخت سه میلیارد و 285 میلیون تومان جریمه نقدی در حق دولت محکوم شد که این رای هم در شعبه تجدید نظر استان قطعی شده است.

جریمه 500 میلیون تومانی یک قاچاقچی لباس

وی از بررسی یک پرونده بزرگ قاچاق در تهران خبر داد و افزود: بنابر محتویات پرونده آقای عبدالصاحب. الف که 156 کیسه پوشاک و پارچه خارجی و از طریق مبادی غیرقانونی و بدون پرداخت حق و حقوقی گمرکی وارد کشور کرده بود و قصد عرضه آن را در بازار داشت توسط مأموران پلیس دستگیر و تحویل مقامات قضایی شد.

در این مورد پرونده در شعبه 27 تعزیرات حکومتی تهران رسیدگی شد و با توجه به دفاعیات متهم اتهام وارده محرز و نامبرده علاوه بر ضبط کالای مکشوفه به پرداخت بیش از 500 میلیون تومان در حق دولت محکوم شد.

جریمه 80 میلیونی قاچاق 10 کیسه لباس خارجی

معاون سازمان تعزیرات کشور با اعلام خبر دستگیری آقای قلی . هـ که اقدام به قاچاق 10 کیسه پوشاک خارجی نموده بود گفت: این شخص توسط پلیس مبارزه با قاچاق کالای نیروی انتظامی دستگیر و تحویل مقامات قضایی شد که گزارشات رسیده حاکی از آن است که این فرد یاد  که به صورت غیرقانونی اقدام به قاچاق البسه و انواع پوشاک خارجی نموده بود به جرم قاچاق وی در شعبه 22 تعزیرات حکومتی تهران محرز و نامبرده علاوه بر ضبط کالای مکشوفه به پرداخت بیش از 80 میلیون تومان در حق خزانه دولت محکوم شد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها