کد خبر: ۲۴۲۰۴۸
زمان انتشار: ۲۱:۲۵     ۲۰ مرداد ۱۳۹۳
به گزارش پایگاه 598، اميررضا خادم درباره جلسه امروزش با تعدادي از اعضاي هيأت مديره باشگاه پرسپوليس گفت: همانطورکه پيش از اين گفته بودم اختلاف نظر و اختلاف آراء در پرسپوليس و استقلال وجود دارد اما متاسفانه اين موضوع در سطح مطبوعات مطرح شده که اتفاق خوبي نبود. امروز هم معلوم شد که اين اختلافات خيلي عميق نيست اما در هر هيأت مديره‌اي اين مسائل وجود دارد و از اين به بعد هم رخ خواهد داد.

به نقل از فارس، وي ادامه داد: درباره اسپانسر، نحوه اداره باشگاه و عملکرد فني صحبت‌هاي مختلفي بود که بايد جدي بحث شود و در هيأت مديره برايند آن ابلاغ شود. مديرعامل هم منتخب هيأت مديره است و موضوع خيلي جدي نبود.

نماينده تام‌الاختيار وزير ورزش در واگذاري سرخابي‌ها به بخش خصوصي در پاسخ به اين سؤال که در جلسه شما در خصوص برکناري و يا استعفاي رحيمي صحبت‌هايي مطرح شد يا خير، تصريح کرد: هيچ صحبتي نشد. گله‌گذاري، انتقادات و اختلافات مطرح شد اما موضوعي که شما مي‌گوييد چيزي در اين خصوص صحبت نکرديم. همه مجموعه اين اتفاق نظر را داشتند که از کادر فني حمايت کنند.

خادم در پاسخ به سؤال ديگري مبني بر اينکه رحيمي و سياسي اختلافات زيادي با يکديگر دارند که اين اختلافات درباره همکاري با علي دايي نيز هست، عنوان کرد: هيچ کدام مخالفتي با دايي نداشتند. من با صراحت مي‌گويم آنها نسبت به کادر فني مشکلي نداشتند و مصاحبه‌ها با مطالبي که آنها عنوان کرده بودند مغايرت داشت. به نظر مي‌رسد اين مصاحبه‌ها به صلاح تيم نيست.

معاون پارلماني وزارت ورزش وجوانان در ادامه اين مصاحبه درباره صحبت‌هاي دادکان خاطرنشان کرد: او از بزرگان ورزش است، فردي تحصيلکرده که سابقه مديريت در ورزش را دارد و از ورزشکاران قديمي است. مطالبي هم که گفته از سر دلسوزي بوده و بخش‌هايي که به من انتقاد کرده راهنمايي‌هايي است که بايد در نظر بگيرم تا شرايط بهتر از گذشته شود حتما انتقاداتي به من وارد است. من با بزرگان ورزش مشکلي ندارم. وظيفه‌ام اين است که حرمت آنها را حفظ کنم.

قهرمان سابق کشتي جهان درباره اينکه دادکان اعلام کرده مديران عامل استقلال و پرسپوليس از طرف وزارت ورزش انتخاب شده‌اند، گفت: بارها گفته‌ام ما دو مديرعامل را به هيأت مديره پيشنهاد کرديم و آنها راي دادند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها