کد خبر: ۲۴۲۰۳۰
زمان انتشار: ۲۱:۱۱     ۲۰ مرداد ۱۳۹۳
به گزارش پایگاه 598، منصور ابراهيم‌زاده در خصوص تساوي بدون گل ديدار تيم‌هاي پيکان و سايپا اظهار داشت: سايپا شرايط آرماني و خوبي داشت. در نيمه اول بازيکنان ما توپ‌هاي زيادي را از دست دادند و همين موضوع باعث شد تا آنها حملاتي را روي دروازه ما داشته باشند اما در نيمه دوم ما بهتر شديم و حضور رحمتي هم کمک کرد تا در نهايت بازي با تساوي به پايان برسد.

به نقل از فارس، وي در مورد عملکرد سيد مهدي رحمتي در درون دروازه خاطرنشان کرد: در همه تيم‌ها دروازه‌بان‌ها نقش عمده‌اي دارند. در ديدار با سايپا هم رحمتي و تعداد ديگري از بازيکنان تلاش خوبي انجام دادند و ما اين مسئله را بررسي مي‌کنيم تا ساير بازيکنان هم از لحاظ روحي و بدني اين شرايط را کسب کنند.

سرمربي تيم فوتبال راه‌آهن در خصوص صحنه‌اي که سيد صالحي بازي جوانمردانه را رعايت نکرد و توپ را به بيرون نزد و موقعيتي روي دروازه پيکان خلق کرد، گفت: در آن صحنه تنها مهدي رحمتي اعتراض نکرد بلکه همه بازيکنان و حتي همه مردم نسبت به اين صحنه معترض بودند و هستند. مالکيت توپ در دست ميلاد نوري بود که او قصد داشت توپ را به بيرون بزند اما بلافاصله بازيکنان سايپا توپ را گرفتند و آگاهانه به سمت دروازه ما حرکت کردند اين کارها يک مقدار قابل قبول نيست به نظر من داور مي‌توانست در آن صحنه بازي را قطع کند اما خدا را شکر که با واکنش رحمتي اين توپ به جايي نرسيد، بازي جوانمردانه امري است که تيم‌ها خودشان انتخاب مي‌کنند.

ابراهيم‌زاده در خصوص اعتراض‌هايش به داوري مخصوصاً در ديدار دوستانه اين تيم مقابل پرسپوليس يادآور شد: اعتراض من به نحوه قضاوت دوگانه داور بود در دقيقه يک بازيکن ما با سوشا مکاني تک به تک شد که سوشا روي او خطا کرد و آنطور که خودش اذعان داشت بايد اخطار مي‌داد که اين امر انجام نشد اما در دقيقه 60-70 بازيکن ما خطا کرد و داور به او اخطار داد. من مي‌گويم اگر بازي دوستانه است، نحوه برخورد با دو بازيکن به يک گونه باشد.

وي در مورد عملکرد داوران در دو هفته ليگ برتر تصريح کرد: من در کنفرانس مطبوعاتي پس از بازي با سپاهان گفتم که به نظرم گل دوم تيم حريف آفسايد بوده و يک پنالتي هم به سود ما گرفته نشده است، هر دو صحنه مورد بررسي کارشناس باشگاه قرار گرفت و تأئيد شد. من نبايد در مورد داوري صحبت کنم بلکه مسئول آناليز هستم. ما اين اشتباهات را اطلاع مي‌دهيم تا متوجه شوند از نقاطي ضربه خورده‌ايم. فصل گذشته به خاطر داريد که از هفته چهارم به بعد چقدر راه‌آهن از بحث داوري ضربه خورد. نحوه اعتراض مهم است که آن را چگونه بيان کنيم.

سرمربي تيم فوتبال پيکان در مورد درگيري محمد نصرتي و ميلاد نوري پس از ديدار مقابل سايپا اظهار داشت: بهتر است اين مسائل را از مسئولان باشگاه و سرپرست تيم بپرسيد، تمرکز من بر روي مسائل فني است اينکه بازيکن در اختيار کميته انضباطي قرار مي‌گيرد يا خير را باشگاه تصميم مي‌گيرد.

وي در مورد اينکه آيا بين آن دو درگيري به وجود آمد، يادآور شد: اگر از من مي‌پرسيد مي‌گويم خير وقتي بين دو همکار بحثي به وجود مي‌آيد شما اسمش را درگيري مي‌گذاريد؟! بحث خاصي نبوده است.

سرمربي تيم فوتبال پيکان در مورد اينکه گفته مي‌شود باشگاه به او اولتيماتوم داده است، گفت: اين سؤالها را بايد از مسئولان باشگاه بپرسيد من در اينباره صحبت نمي‌کنم. روزنامه نخوانده‌ام و کاري به اين مسائل ندارم. من در مورد مسائل فني صحبت مي‌کنم و کاري به حواشي ندارم.

وي در مورد ديدار مقابل نفت مسجدسليمان در هفته سوم خاطرنشان کرد: زمان تا آن ديدار زياد است و مي‌توانيم در آينده در خصوص اين بازي صحبت کنيم.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها