کد خبر: ۲۴۱۹۳۴
زمان انتشار: ۱۲:۳۰     ۲۰ مرداد ۱۳۹۳
مهاجم تیم فوتبال استقلال از هوادارانی که در صفحه اجتماعی اش فحاشی کرده اند گلایه کرده و گفته که آنها هوادار اصیل نیستند.

به گزارش پایگاه 598 به نقل از جام نیوز، آرش برهانی در دیدار استقلال مقابل هم نام اهوازی اش، یک پنالتی از دست داد تا مورد هجمه برخی از منتقدان قرار بگیرد.

 

وی این انتقادات گسترده را برنتافت و به آن واکنش نشان داد. برهانی ابتدا برد را تبریک گفت: «برد مقابل استقلال اهواز و تبریک میگم و از بابت این برد خیلى خشحالم، از دیشب تا الان خیلى از کامنت هاى شما عزیزان و خوندم و کلى ازتون انرژى گرفتم و کمى از ناراحتیم، بابت از دست دادن پنالتى کم شد.»

 

سپس در پاسخ به کسانی که از وی به خاطر پنالتی از دست رفته انتقاد و بعضا فحاشی هم کرده بودند نوشت: «افراد معدودى بودن که پنالتى که تو مشهد زدم و خراب شد و یادشون بود ولى یک هفته قبلش مقابل سایپا دقیقهء ٨٧ پنالتیم گل شد و همون یک امتیاز باعث قهرمانیمون در مشهد شد و یادشون رفته بود یا پنالتى که مقابل ملوان و از دست داده بودم و یادشون بود ولى پنالتى که دقیقهء ٩٠ مقابل صبا در حالى که یک گل عقب بودیم و باعث شد دقایق پایانى که کسى نمیرفت پنالتى و بزنه و باعث شد یک امتیاز بگیریم و همون یک امتیاز پنج هفته بعد به دردمون خورد و قهرمان شدیم و یادشون رفته بود.»

 

برهانی ادامه داد: «ولى اشکال نداره اگه این افراد نبودن شاید هیچ فرقى بین شما دوستاى خوبم با کسانی که که طرز فکر و ادبیاتشون با شما متفاوته نبود، تا حالا کسى رو بلاک نکرده بودم ولى تعداد خیلى کمى بودن که نه فرهنگشون و نه ادبیاتشون به دوستاى خوبى که اینجا هستیم نمی خورد رو بلاکشون کردم حتى کسانى که توى پیج هاى دیگه کامنت هاى محترمانه اى نگذاشته بودن.»

 

مهاجم استقلال در پایان مدعی شد: «من اصلا از انتقاد ناراحت نمی شم ولى بى ادبى و توهین و دوست ندارم و تمام انتقادهاى بجا و منطقى شما رو هم گوش می کنم و هم عمل. این بازى باعث شد بعضى از آدم ها رو بهتر بشناسم که البته استقلالى اصیل هم نبودن چون اصلا فرهنگ و ادبیاتشون به استقلالی ها نمی خورد. امیدوارم بتونم در بازی هاى آینده جبران کنم. دوستدار و ارادتمند شما.»

 

 

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها