کد خبر: ۲۴۱۸۷۱
زمان انتشار: ۱۱:۲۰     ۲۰ مرداد ۱۳۹۳
اسامه حمدان:
مسئول روابط خارجي حماس گفت: مقاومت در مرحله بعدي نبرد، از مرزها فراتر مي رود و نظاميان صهيونيست را از پا در خواهد آورد. بي بي سي عربي نيز مدعي شد فلسطيني ها با آتش بس جديد موافقت کردند.
به گزارش پایگاه 598، واحد مرکزي خبر به نقل ازخبرگزاري آناتولي، اسامه حمدان از مقامات بلند پايه جنبش مقاومت فلسطيني حماس اعلام کرد: توازن قدرت بين مقاومت فلسطيني و رژيم صهيونيستي تغيير يافته است.حمدان با شرکت در يک تجمع سياسي در رباط پايتخت مغرب تاکيد کرد: مقاومت در مرحله بعدي نبرد،از مرز قدم فراتر خواهد نهاد و نظاميان صهيونيست را از پا در خواهد آورد. حماس تصاوير ويدئويي در اختيار دارد که نشانگر تلفات سنگين رژيم صهيونيستي در جريان تهاجم به غزه است.در همين حال به گزارش بي بي سي عربي، هيئت مذاکره کننده فلسطيني در قاهره با آتش بس
جديد به مدت 72 ساعت، موافقت کرد. يک منبع نزديک به هيئت فلسطيني در قاهره گفت: موافقت با آتش بس جديد به اين بستگي دارد که رژيم صهيونيستي شرطهاي جديد تعيين نکند. هيئت فلسطيني تا فردا در قاهره خواهد ماند تا در نشست فوق العاده اتحاديه عرب شرکت کند.پيشتر روزنامه يديعوت آحارانوت به نقل از الحيات گزارش داد: مصر در مذاکراتي غيرمستقيم پيشنهاد سازشي را به فلسطيني ها و اسرائيل ارائه کرده است که شامل برقراري آتش بس 72 ساعته و گشايش گذرگاه هاي بين نوار غزه و اسرائيل است. گذرگاه رفح در اين پيشنهاد مطرح نشده است.اين در حالي است که تجاوز نظامي رژيم صهيونيستي به غزه و به موازات آن مذاکرات قاهره همچنان ادامه دارد.توپخانه ارتش اين رژيم همچنان مناطق مرزي با غزه را گلوله باران مي کند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها