کد خبر: ۲۴۱۷۹
زمان انتشار: ۰۹:۱۸     ۰۲ آبان ۱۳۹۰
به گزارش 598، روزنامه کیهان در ستون گفت و شنود نوشت:
گفت: بعد از چند ماه تبلیغ روزنامه آسیا درباره رستوران های زنجیره ای KFC آمریکا، روز پنج شنبه مدیرارشد کی اف سی وارد ایران شد.
گفتم: حالا این کی اف سی چی هست؟
گفت: یک رستوران زنجیره ای آمریکایی شبیه «مک دونالد» که عمدتا ساندویچ و همبرگر عرضه می کند.
گفتم: مگر در ایران قحطی رستوران و ساندویچ فروشی و همبرگرفروشی آمده است که امتیاز آن را به این رستوران زنجیره ای آمریکایی داده اند؟
گفت: کجای کاری؟ همین روزنامه آسیا، انگار که با یک مشت خل و چل طرف است ، با افتخار!! تیتر زده بود که با ورود کی اف سی، توانسته ایم تحریم های آمریکا را دور بزنیم!!
گفتم: مگر آمریکا فروش ساندویچ و همبرگر به ایران را تحریم کرده بود که آقایان ادعا می کنند «شاه» کار به خرج داده و تحریم ها را دور زده اند!
گفت: چه عرض کنم؟! آقایان زرنگ! فرصت های شغلی را از دست ایرانیان خارج می کنند و به آمریکایی ها می دهند، و تازه افتخار هم می کنند که تحریم ها را دور زده اند!
گفتم: یارو می گفت امروز به پیاز فروش دوره گرد حسابی کلک زدم. بهش گفتم یک کیلو پیاز بده و در حالی که حواسش نبود، ساعت طلای خود را در کفه سنگ ترازو انداختم و به جای یک کیلو پیاز یک کیلو و 100گرم پیاز گرفتم. پرسیدند، بعدا ساعت طلا را برداشتی؟ یارو گفت؛ نه! اگر برمی داشتم می فهمید بهش کلک زده ام!!
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۱
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۲۰ - ۰۲ آبان ۱۳۹۰
۰
۰
يكي از استراتژي هاي آمريكا براي ارتباط با كشورهاي جهان همين مسئله است.
در مورد مك دنالد يك قضيه ذكر مي شود بنام قانون " طاق طلايي" .به علامت ‌M مك دنالد توجه كنيد كه شبيه يك كمان يا طاق طلايي رنگ است.
اين قانون ميگويد كه در هر كشوري كه اين طاق طلايي وجود داشته باشد آن كشور هيچ خصومتي با آمريكا ندارد.
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها