کد خبر: ۲۴۱۶۷۹
زمان انتشار: ۲۱:۴۹     ۱۹ مرداد ۱۳۹۳
به گزارش "ورزش سه"، قبل از پايان فصل نقل و انتقالات هم زمزمه هايي درباره جدايي اين دروازه بان از سپاهان وجود داشت، اما حالا خبرهاي ديگري شنيده مي شود.

سپاهان قبل از آغاز بازيهاي ليگ برتر، يک بازي تدارکاتي مقابل فنرباغچه ترکيه برگزار کرد، که رحمان احمدي گلر نيمه دوم اين تيم مقابل فنرباغچه ترکيه بود و نمايش خوبي داشت.

ظاهراً مسئولان يک تيم ترکيه اي در اين ديدار حضور داشتند و از کار او خوششان آمده ، حالا در صدد جذب اين دروازه بان ملي پوش هستند. هر چند هنوز نام اين تيم فاش نشده است، اما شهراد ناظمي، مديربرنامه هاي احمدي دراين باره مي گويد:« رحمان احمدي قبل از آغاز بازيها هم پيشنهادهاي جدي داشت، اما با توجه به علاقه اش به سپاهان، خودش خواست که دراين تيم بماند، حالا هم در صورت جدي شدن پيشنهاد تيم ترکيه اي قطعا، اقدامات لازم براي اين انتقال را انجام خواهيم داد.»

قابل توجه اينکه احمدي از نيکمت نشيني در سپاهان رضايت ندارد، هر چند او مصاحبه اي در اين باره نداشته، اما کاملا مشخص است که دروازه بان شماره يک تيم ملي نمي تواند از اين وضعيت پيش آمده به هر دليل در سپاهان رضايت داشته باشد.

تلاش کرديم صحت و سقم اين موضوع را از خود رحمان احمدي جويا شويم که او در صحبت هاي کوتاه بدون رد يا تاييد اين موضوع گفت:« بهتر است در اين باره از مدير برنامه هايم سوال کنيد، فعلا با تمام قوا درخدمت سپاهان هستم و بيش از اين حرفي ندارم.»

با اين اوصاف و با سخت گيري که مسئولان سپاهان در قبال جدا شدن اين دروازه بان داشتند، بايد ديد در برابر اين پيشنهاد آنها چه واکنشي خواهند داشت.

قبل از آغاز بازيها فولاد خوزستان خواهان جذب احمدي بود که با مخالفت اصفهاني ها روبرو شدند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها